Træningskamp mod Spring Valley

>> tirsdag den 30. november 2010

Om morgenen iførte jeg mig joggingbukser, under armor og spillertrøje, hvorefter jeg begav mig i skole. Udover en kapitelprøve i zoology, skete der intet specielt. Fodboldspillerne fik fri 20 minutter før tid, fordi vi skulle tage bussen til Spring Valley, som er i den anden ende af byen. Vi endte dog alligevel med at måtte vente i 40 minutter, før bussen dukkede op. Busturen var hyggelig nok, og jeg fik snakket med nogle af de andre på holdet. Mit fodboldhold er godt nok, selvom cross country nu alligevel var noget andet!


Ikke lang tid efter vi ankom, begyndte den første kamp. Varsity spillede først, kl. 15, og junior varsity spillede bagefter kl. 16:30. Jeg startede ude, men efter ca. 10 minutter blev jeg sendt ind på banen på venstre fløj. Man kan vidst roligt sige, at det var den værste kamp, jeg nogensinde har spillet. Mine bolde fløj rundt, og jeg tabte flere gange bolden, fordi jeg ikke var hurtigt nok fremme. Mr. Montague sagde også bagefter, at jeg manglede erfaring med kampe...


Vi tabte 0 - 5, hvorefter dem af os, som ikke havde et lift hjem, måtte side og fryse i en halvanden time, indtil junior varsity var færdige, og vi kunne tage bussen hjem. Det var super koldt, men vi skiftedes alle til at stå og varme os foran Mr. Montague's medbragte varmeblæser.
Jeg kom hjem omkring kl. 7, hvorefter jeg spiste en sandwich og bare lavede ingenting, med undtagelse af at hjælpe Heidi og Mike med at flytte nogle møbler på plads. Dagen gik helt fint, indtil fodboldkampen. Efter den fik jeg hjemve, og jeg var i et øv-humør resten af aftenen.

3 kommentarer:

Mor,  1. december 2010 kl. 14.11  

Hej min skat

Jeg tror bare at vi må konstatere at din træner ikke ved, hvor han udnytter dine ressourcer bedst :-)

Ikke alle dage er lige gode - godt du kommer ud med det. Håber de grønne frøer kunne hjælpe lidt på humøret :-)

Elsker og savner DIG ♥

Grethe,  1. december 2010 kl. 14.30  

Håber du får lige så meget glæde af fodbolden som af at løbe

Charlotte,  2. december 2010 kl. 04.47  

Hej Sophie,

Sejt outfit - kan man score i det eller hur?

Knus Charlotte

Send en kommentar