State XC Championship

>> søndag den 7. november 2010

På trods af at det var lørdag, stod jeg tidligt op og tog et bad, for at jeg kunne nå at skype med Gitte, inden jeg skulle til Boulder City. Vi fik snakket i en times tid, hvilket var dejligt :)
En halvanden times tid før jeg skulle af sted, tog jeg med Micah for at hente nogle varer. Vi sidder og snakker, og skal lige til at dreje om hjørnet, da en bil kører ind i os bagfra. Vi kørte i Mike's bil, hvis bagende ikke så for godt ud. Bilen som kørte ind i os var dog endnu mere uheldig. Ingen af os kom heldigvis noget til.
Micah tilkaldte en politibetjent, som tog sig af papirarbejdet, og efter en times tid var vi på vej hjem igen. Jeg nåede lige hjem og spise morgenmad, inden jeg blev samlet op af Shelby.

Stemningen ved statsmesterskabet var helt utrolig. Alle løb frem og tilbage på ruten, for at se løberne så meget som muligt. Vi var syv fra holdet, som var kommet for at støtte Shelby; Gabi, Emilee, Keaton, Carrie, Katie, Alexis og mig. Da Shelby stod på startlinjen, skreg og råbte vi af vores lungers fulde kraft, og da startskuddet løb sprintede vi hid og did for at heppe så meget så muligt. Vi havde som sagt lavet og medbragt skilte, så dem holdt vi op langs ruten.
Shelby fik ikke slået sin rekord, men hun klarede sig godt, og så blæte det endda en hel del. Og hun kvalificerede for state, hvilket i sig selv er helt utroligt! Bagefter stod den på gruppekram, skrigeri, gruppekram og en t-shirt som gave fra os alle sammen .Shelby var forresten så glad for skiltene, at hun beholdt dem, og sagde at hun ville pynte sit værelse med dem. På vejen hjem var vi en tur forbi Sonic, for at udnytte deres happy hour.


Mig og Emilee med Shelby (the champ) i midten. Jeg ser jo næsten helt skaldet ud med alt håret væk fra mit ansigt.


Gabi, Alexis, Reggie og Katie med vores flotte skilte.


Emiliee og Kasey med mit flotte Shelby-skilt, som jeg gjorde mig ekstra umage med.

Tilbragte et par timer hjemme med at læse lektier og bare gøre forskellige ting, indtil Shelby kom forbi og hentede mig. Efter at have været et hurtigt stop forbi et supermarked, opdagede vi at Shelby's bil var utæt. Så vi brugte lidt over en time på at komme hjem og få hjælp af hendes far til at få den til at virke igen. Det endte med at vi måtte bytte bil med hendes bror. Men det ordnede sig alt sammen, og vi endte op med at have en rigtig hyggelig aften :)

4 kommentarer:

Grethe,  7. november 2010 kl. 01.02  

Det var da en oplevelse, man godt kunne være foruden. Godt der ikke skete jer noget.
Flot af Shelby og godt med gode heppere.

Anette,  7. november 2010 kl. 01.49  

Synes altid der er noget galt med de biler?! xD

Mor,  7. november 2010 kl. 08.37  

Hej skat

Det var noget af en forskrækkelse - godt at der ikke skete jer noget alvorligt.

Shelby har ikke manglet opbakning - godt gået tøser :-) Må være lidt vemodogt for jer alle at tænke på at det var det sidste XC - men I har dog banketten at se frem til.

Elsker dig <3

Sophie 7. november 2010 kl. 13.02  

Anette- Ja, og det er sjovt nok altid når jeg får et lift :p

Send en kommentar