Julestemning, nu med pakkepost

>> mandag den 29. november 2010

Efter en helt igennem fantastisk weekend, var det jo uundgåeligt, at mandagen skulle komme. Vi begyndte på et nyt emne i algebra 2, som jeg har lidt svært ved at følge med i, vi havde en prøve i historie, og i student council snakkede vi om vores Thanksgiving weekend. Vores lærer, Mr. Kloeker, tager regelmæssigt rundt til forsksellige amerikanske byer, for at være hjemløs, i den forstand at han ingen planer har for overnatning. Hans hobby er så at falde i snak med tilfældige personer, og derefter få lov til at overnatte hos dem - på den helt igennem uskyldige måde selvfølgelig. Ja, skørt som det lyder, så var det faktisk sådan han tilbragte sin Thanksgiving. Normalt fejrer man jo Thanksgiving sammen med sin familie, men Mr. Kloeker tog entur til Tuscon i Arizona, hvor han ingen kendte, og faldt i snak med én, som havde en veninde fra Tuscon, hvis familie han så endte med at fejre Thanksgiving. Om han er skør? Ja mon ikke :P


Vores nye spilleruniformer for fodbold. Sort er vores egentlige farve, mens hvid er kun til hvis en anden skole har samme farve.

Fodboldtræningen i dag var mest fokuseret på sammenspil, og Montague brugte en del tid i starten på at snakke en masse om vores træningskamp i morgen, mens vi stod og frøs røven ud af bukserne! Efter træning fik vi vores splinternye uniformer, som vi har betalt en masse ekstra penge for. De er faktisk super lækre, så jeg er ret ærgelig over, at vi ikke får lov at beholde dem, når sæsonen er slut! Rigtig ville jeg have nr. 9, men det var en medium, og siden nr. 4 var en størrelse small og var ledig, så snuppede jeg den i stedet.


De dejlige ting, som min julepakke fra Danmark indeholdt. En hel bunke julestemning importeret direkte fra Danmark - I love it!

Da jeg kom hjem ventede der sig en dejlig overraskelse til mig; den store julepakke fra min mor og Grethe var endelig ankommet. Blev virkelig glad da jeg fik den - den indeholder alt det, som jeg forbinder med dansk jul (med undtagelse af julekalenderne i tv, men dem kan jeg nu godt undvære i år). Pakken indeholdt en adventskalender, en 24-dages julekalender, et kalenderlys, en julesok, en julebamse, tykke hyggesokker og andres sager (bl.a. en sjov flaskepost fra Grethe).
Jeg åbnede den første adventsgave, eftersom jeg jo var en dag bagud. Jeg fik mig en lækker pose grønne snack chips fra Kims, en skrabekalender fra Quick og $10 - mange tusind tak! Jeg kan vidst roligt konstatere, at jeg har den bedste mor i verden ♥

Resten af dagen brugte jeg på at færdiggøre min historiestil og andre tilfældige ting. I morgen har vi en stor prøve i zoology, og jeg skulle egentlig have læst til den i dag, men jeg kunne slet ikke koncentrere mig, så det må jeg gøre i guidance i morgen. Derudover skal alle os varsity fodboldpiger klæde os ud i anledning af vores kamp i morgen. Vi skal iføre os vores spillertrøje med en sort langærmet indenunder, samt sorte joggingbukser. En rigtig "fuck-it day" som Shelby ville kalde det :P

3 kommentarer:

Anonym,  30. november 2010 kl. 05.13  

Bare så du ved, du kan godt se julekalender på nette. Alle julekalender er på TV2 og dr hjemmesider. Elsker at læse dit blog. Godt du har fik julepakket fra din mor.

Mor,  30. november 2010 kl. 13.36  

Hej skat.

Ham Mr. Kloeker er vist lidt speciel :-) men han må få en masse oplevelser på den måde.

Kan du ikke få lov at købe din fodbolduniform ? Du må sige at det er et dejligt minde at have med hjem til Danmark :-)

Dejligt at se, at din pakke er kommet frem - så må du hver dag finde den rigtige pakke i den sorte sæk :-) ja der står jo numre på :-)))

Elsker og savner dig ♥

Grethe,  30. november 2010 kl. 14.21  

Hej miss Sophie
Godt pakken nåede godt frem, det er vel næsten den vigtigste af alle pakkerne.
Synes Kloeker er sjov, en spændende måde at komme i kontakt med andre på

Send en kommentar