Den hjemløse dansker

>> søndag den 21. november 2010

Jeg tog ikke med i kirke i dag, fordi vi tilbragte hele lørdagen i Town Square, så jeg fik ikke lavet noget på den store skriftlig opgave, som jeg har for til mandag. Rigtig skulle jeg være vågnet klokken halv ni, så jeg kunne skype med både Ægidius'erne og min mor, men jeg sov over mig og vågnede først klokken halv 12. Jeg fik skypet med familien Ægidius, hvilket var rigtig hyggeligt, efter ikke at have snakket med dem i to uger! Halvvejs inde kom de andre hjem fra kirke, og Ernie og Caleb fik sagt hej til dem - faktisk stod de mere og stirrede, men det var nu ret sødt. Jeg nåede dog ikke at skype med min mor, hvilket er rigtig surt! :(
Ikke lang tid efter spiste vi frokost, som var breakfast buritos - altså tortillas med røræg, hasbrowns, bacon osv. som fyld. Det var en lidt speciel smag, men det smagte nu alligevel meget godt. Udover det stod resten af dagen i lektiernes tegn. Jeg arbejdede på min analyse af The Killer Angels, bogen om den Amerikanske Borgerkrig, hvilket nok tog mig 6 timer at færdiggøre! Disse seks timer inkluderede dog også en smule leg med Ernie og Caleb, samt lidt snak med de andre. Fik en del hjælp til min opgave af Micah, hvilket jeg er meget glad for!
Micah lavede mac & cheese a lá den sunde version til aftensmad, som inkluderede bl.a. blomkål. Efterfølgende spiste vi cookies med mælk, mums :) Bagefter pakkede jeg mine ting sammen, og Micah kørte mig hen til Katie.

Jeg skal være hos Katie til på onsdag, hvor Micah og jeg kører til Salt Lake City. Så Katie viste mig hvor de forskellige ting var, hvorefter vi lige hurtigt snuppede en nybagt muffin. Bagefter læste vi lektier på Katie's værelse, men vi snakkede for meget, så Katie måtte smide mig ud af hendes værelse, fordi jeg ifølge hende var for distraherende :P
De har et ekstra værelse ovenpå, som er forbundet til Katie's via et badeværelse, så det låner jeg mens jer er her. Rummet er på 1. sal, og har to store vinduer uden gardiner, som vender ind mod huset, så du kan se ind nede fra stuen. Så Katie sagde, at jeg bliver nødt til at slukke lyset, hvis jeg går sent i seng. Måske det kan hjælpe mig til at gå tidligere i seng?

3 kommentarer:

Mor,  22. november 2010 kl. 05.07  

Hej skat

At være hjemløs på den måde du er, er nok ikke det værste :-) Håber du får nogle gode dage hos Katie.

Godt at du fik færdiggjort din opgave og også havde lidt tid til drengene :-)

Og ja - ændring af dit søvnmønster kunne passende sættes i gang nu... :-)

Elsker og savner dig ♥

Grethe,  23. november 2010 kl. 14.03  

Tror slet ikke du kan gå tidligt i seng:) Men det lyder som I hygger jer og så glemmer man klokken. Hvad er hasbrowns?

Sophie 23. november 2010 kl. 16.00  

Grethe- Hashbrowns er den slags stegte kartofler, som vi laver til brunch :)

Send en kommentar