Meadows Mall

>> fredag den 12. november 2010

Morgenen startede ud med endnu en omgang fodboldtræning af klub-træneren. Ikke lige så sjovt som i går, men stadig meget lærerigt. Jeg måtte vente 45 minutter på at blive hentet af Heidi, men hjem kom jeg dog. Efter et bad og lidt frokost, kørte Heidi mig til den anden ende af byen og satte mig af ved Meadows Mall, hvorefter drengene blev kørt hjem. Her mødtes jeg med Shelby og to af hendes venner, for at bruge lidt tid på at shoppe.
Det første jeg gjorde, var at bytte mine støvler, hvis hæle var fuldstændig ødelagte efter kun to ugers brug. Herovre kan du dog ikke få dine penge tilbage, hvis du har taget det i brug, så jeg måtte nøjes med at finde et par andre støvler til samme pris. Fandt et par, som havde en anden slags hæl, så nu håber jeg de holder. Ellers må jeg tilbage og bytte dem til et par nye støvler hver måned resten af året!

Vi nåede ikke ind i alle de butikker jeg kunne ønske mig, men det er jo nu engang svært at nå det, når man er i en gruppe, og man ikke har meget mere end tre timer. Shelby og jeg fik dog købt et par ting, og for en gang skyld var det ikke mig der købte mest! Shelby skulle til en fødselsdags-middag, så jeg var hjemme allerede ved 5-tiden, hvor jeg kom hjem til at tomt hus. Ikke så længe efter kom Micah og Mike hjem, og ved 7-tiden kørte vi til Applebees, hvor vi mødtes med Heidi for at spise aftensmad. Fik også trukket en hel bunke penge ud af min konto, så nu burde jeg kunne klare mig i den næste måneds tid.
Senere på aftenen kørte Heidi og jeg hen til Kohl's, da hun skulle kigge på nogle ting. Jeg tog med, efter at jeg fandt ud af, at de havde et stort udsalg. Endte op med at købe tre ting til en super billig pris!


1 par jeans, 1 cardigan, 1 langærmet trøje, 1 skjorte og 2 t-shirts.

3 kommentarer:

Mor,  13. november 2010 kl. 13.10  

Hej skat.

Bortset fra at man skal bruge en masse tid på det bytteri, er det da meget smart med nye støvler hver måned :-)

Gode ting du har fået købt dig - og til billige penge :-) ikke dårligt.

Og med alle de dollarsedler, kan du nok klare dig et stykke tid :-)

Elsker og savner dig <3

P.S. Varsity soccer girl - you did it <3

Grethe,  14. november 2010 kl. 12.43  

Hej Sophie
Stort tillykke med den flotte plads på fodboldholdet, godt gået - og spillet.
Vi har lige spist boller i karry, en af dine ynglingsretter :)

Camilla Holm 14. november 2010 kl. 13.06  

Uhhh, jeg elsker at shoppe! Isaer fordi alting er billigere herovre :)

- Og tillykke med at du kom paa varsity holdet. What did I tell you missy?! :):)

Send en kommentar