Weekenden nærmer sig!

>> torsdag den 4. november 2010

Juhuu, så er det snart weekend igen! To dages skole, og kun én mere før vi endnu engang tager fat på en dejlig omgang weekend. Det er jo næsten for godt til at være sandt :)
Efter skole i dag havde vi et cross country møde kl. 2, hvor vi afleverede uniformer (trist!) og fik informationer om vores banket senere på måneden, samt State løbet på lørdag. Det varede ikke særlig længe, og snart efter var Shelby og jeg ude at løbe vores sidste cross country træningstur i området for skolen nogensinde. Vi løb to gange rundt om den nærliggende park og tilbage igen i samtale-tempo, så det var en hyggelig træning.
Da vi var færdige med at løbe og tage en nedkølingsrunde, stod vi og snakkede lidt med Coach Vet og Coach Darcie, mens vi iagttog pigernes før-sæsonstart fodboldtræning. Jeg skulle jo lige tjekke mine konkurrenter ud, og det ser heldigvis ud til, at de fleste er ret nye til hele fodbold-konceptet, så jeg er ikke længere så urolig for try-outs næste uge. Valgte at løbe med Shelby i dag i stedet for at træne, da det er jo var sidste træningsdag nogensinde for os, men jeg starter fodboldtræning i næste uge, og så er der try-outs den 13. november.

Da jeg kom hjem stod den sådan set bare på lektier. Jeg færdiggjorde min dekoration af min grab bag og begyndte på beskrivelsen af dens indhold. Eftersom jeg ikke gjorde det klart, hvad min grab bag skulle repræsentere, så vil jeg prøve at forklare det, for dem af jer som er interesserede.
Vi skal hver især lave en "grab bag" ud fra et kapitel i vores historiebog, altså en papirspose af mellemstørrelse med små genstande indeni. Kapitlet vi lavede den ud fra i dette tilfælde, handlede om slutningen af 1800-tallet i USA, med korruption, immigration og bygning af jernbanerne. Så min pose indeholder blandt andet et pas (immigration), et lille tog (jernbane), en pengeseddel (korruption) osv. Derudover skal jeg også vedlægge en beskrivelse af genstandene.
Om aftenen skulle Heidi, Mike og Micah noget, og ikke længe efter de var taget hjemmefra kom Layne ind og spurgte, om jeg ville med til Sonics - om jeg ville! Sonic er lidt a lá McDonalds med den samme klamme mad, men deres drinks... OMG. Så der kørte vi hen en tur, hvor jeg fik mig en powerade slushie - min nye store kærlighed!
Senere var vi begge ude i garagen og motionere. Layne har sit eget lille motionsprogram hun følger hver dag, men eftersom jeg dyrker sport om eftermiddagen tager jeg bare en tur på trædemøllen om aftenen. Så ja, hvis i ikke vidste det, så har min værtsfamilie et lille træningsareal i deres garage; løbebånd, trædemølle, vægte etc.

Lige nu mangler jeg bare at færdiggøre min beskrivelse af min grab bag, og så skal jeg ellers til at gøre mig færdig for i dag - jeg får alt for lidt søvn i øjeblikket! Men først må jeg lige vise jer vores buddy picture fra cross country, eftersom vi fik udleveret vores billeder til mødet i dag.


Øverst til neders, venstre til højre; Katie, Emilee, Dena, Lexy, mig og Gabi.

2 kommentarer:

Mor,  5. november 2010 kl. 13.40  

Hej skat.

Man skulle altid have fri efter en fridag :-))) Dejligt med weekend - specielt når der gode ting i vente :-)
Lidt vemododigt med sidste XC træningstur - men husk på alle de gode oplevelser og timer du har haft - og vær glad for at du personligt har udviklet dig.
Tak for forklaringen på din "grab" - speciel opgave men udfordrende.

Flot billede - flotte piger.

Elsker og savner dig <3

P.S. Kan du ikke sende mig en powerade slushie ?

Grethe,  5. november 2010 kl. 14.09  

Tak for forklaringen, nu forstår jeg det. Rigtig godt lavet. Et godt billede og et dejligt minde. Det har været en god tid og givet dig nogle gode venskaber.

Send en kommentar