I ♥ Abercrombie & Fitch

>> onsdag den 17. november 2010

Endnu engang startede dagen med en færdighedsprøve, denne gang i skrivning. Alle juniors skal tage denne prøve, så for en gangs skyld var jeg ikke den eneste i min omgangskreds. Fodboldtræning var ganske fint, selvom aktivitetsniveauet er meget lavere end hvad jeg havde vænnet mig til med cross country. Vi øvede boldbesiddelse og spillede lidt kamp til sidst.
Efter træning hentede Heidi mig, og efter et hurtigt stop hjemme, kørte vi til the Fashion Show Mall. Jeg fik byttet mine støvler til en større størrelse, eftersom hælen i de nye par skubber mig længere frem i snuderne. Ja, det er en længere process at købe nye støvler!
Heidi skulle selv bytte et par støvler, så jeg gik rundt i de forskellige butikker imens. Det var dejligt for en gangs skyld at kunne gå rundt og helt selv vælge, hvilke butikker jeg ville ind i, og hvor lang tid jeg ville bruge derinde. Jeg får altid så dårligt samvittighed, når folk skal vente på min mens jeg prøver tøj - det tager mig en evigheder! Og alligevel køber jeg stadig den forkerte størrelse ind i mellem :P
Jeg har forresten fået mig en ny, absolut yndlingsbutik herovre. Abercrombie & Fitch. Det er simpelthen den skønneste butik, som nogensinde er blevet opfundet. Altid lækker indretning, fed musik i højtalerne og søde fyre til at tage imod dig ved indgangen, haha. Den er lidt i den dyre ende efter amerikanske standarder, men kvaliteten er virkelig også god!
Jeg gik derind for at købe mig den cardigan, som jeg forelskede mig i ved mit sidste besøg, men det endte med at jeg også lige måtte have et par dejlige jeans med på vejen ud. Mit dyreste køb herovre indtil videre, specielt fordi jeg kun købte to ting, men også det bedste!

Da vi kom hjem varmede jeg nogle rester fra gårsdagens kinesermad til aftensmad, hvorefter jeg gjorde mig det behageligt foran computeren for at lave lektier. Jeg er cirka halvvejs med min avisartikler til på fredag, så jeg bliver nødt til at færdiggøre dem i morgen. Shelby havde ellers spurgt om vi skulle holde en filmaften, men jeg tror ikke jeg får tid. Alt er vendt op og ned her i huset i øjeblikket, fordi vi alle forlader det fredag morgen, og jeg er ikke engang begyndt at pakke endnu. Hjælp!

2 kommentarer:

Mor,  18. november 2010 kl. 12.18  

Hej skat.

Nu kan du snart se enden på dine færdighedsprøver og forhåbentlig får du så indhentet det forsømte fra dine almindelige timer.

Abercrombie & Fitch - jeg husker så tydeligt da vi var i sådan en butik i 2008 - vi kom hurtigt ud igen. Så er det fyrene ved indgangen eller ? :-)))) Nej det er nok en kombination - ved jo at du er meget bevidst om, hvad du kan tænke dig - og du vil også gerne betale lidt ekstra for kvalitet - det ser i hvert fald lækkert ud, det du har købt. Vi må besøge butikken i København sammen, når du kommer hjem :-)

Håber du får din avisartikel færdig og bliver tilfreds med resultatet. Pakningen skal du nok få klaret - også selv om det bliver i sidste øjeblik.

Love and miss you <3

Grethe,  19. november 2010 kl. 15.42  

Så billeder af dit nye tøj, den butik kunne jeg da sagtens bruge lidt dollars i:)

Send en kommentar