China A Go Go

>> tirsdag den 16. november 2010

Dagen startede ud med endnu en proficiency, denne gang en færdighedsprøve i matematik. Den var forholdsvis nem, selvom der var nogle begreber, som jeg ikke var bekendt med. Men jeg skal ikke bruge dem til noget alligevel, og de tæller ikke med i mine karakterer - det er udelukkende for den statistiske skyld. Jeg blev endnu engang færdig efter en time, så jeg sad i to timer og læste i en bog.
I student council stemte vi om, hvordan vores t-shirt skal se ud, og i historietimen så vi film - en perfekt undskyldning for at blunde lidt.
Efter skole var der endnu engang fodboldtræning, noget som nu er en del af min hverdag. Vi brugte en masse tid på at skyde på mål i dag, både med højre og venstre. Målskydning er nok et af mine svagere punkter, så det var godt at få øvet. Mr. Montague er dog en meget streng træner, og han fik råbt en del af os. Desuden blev to piger taget af holdet efter i går, og en ny pige blev rykket op i dag. Meget skræmmende, at han sådan rykker rundt på folk!

Da jeg kom hjem sad jeg egentlig bare og skrev til forskellige folk, hvilket jeg ikke burde have gjort, eftersom jeg skal have skrevet en mindre avis til på torsdag. Om aftenen kørte Layne og jeg hen til China A Go Go og hentede kinesisk mad, eftersom vi er ved at få lavet en ny 'ø' i køkkenet, så vi kan ikke lave mad. Bagefter forsøgte jeg at gå i gang med min lille avis, men det viser sig, at jeg bliver nødt til at få nogle ting forklaret af min lærer, så jeg kan ikke rigtig få lavet så meget på den i dag alligevel.


Sådan her ser henholdsvis køkkenet og stuen ud, efter arbejdet er begyndt og der er gjort klar til, at gulvene skal slibes.

3 kommentarer:

Grethe,  17. november 2010 kl. 12.22  

Han er da en streng træner. Hvorfor blev de sat af holdet?
Spændende med den "øen", der bliver plads til at den store familie kan hygge sig rundt om den, mens der bliver lavet mad:)

Grethe,  17. november 2010 kl. 12.25  

Flot ny overskrift på din blog. Din mor obseverer alt, hun har lige tjekket om jeg får lavet overslag til en kunde:) Synes det er sjovere at læse bloggen

Mor,  17. november 2010 kl. 12.29  

Hej skat

Du tæller godt i statistikken :-)

Ja man må sige at Mr. Montague er en streng og ubønhørlig træner - ingen kære mor her. Men noget af et pres at lægge på spillerne...

Lyder lækkert med "chinese food".

Mon ikke du får styr på din avis - frem med de journalistiske evner :-)

Tillykke med dit flotte A for din rejsebrochure -du ka bare det der :-)

Elsker og savner dig <3

Send en kommentar