Kirkebesøg

>> søndag den 14. november 2010

Om morgenen hentede Mike, Heidi og jeg Katie og kørte hen i den nordvestlige del af Las Vegas hvor Melissa og Ernie bor, for at se børneprogrammet, hvor alle de små børn - heriblandt Ernie og Caleb - synger og citerer fra The Book of Mormom. Det var interessant at besøge en anden kirke, specielt denne, fordi der var så mange små børn og færre teenagere. Jeg synes vældig godt om Melissa og Ernie's kirke!
Bagefter tog vi med Melissa og Ernie hjem for at spise frokost, hvor Micah og Layne også sluttede sig til os. Det var som altid super hyggeligt - nyder at besøge dem!
Da jeg kom hjem brugte jeg et par timer på at trække tiden ud at lave ingenting, men i sidste ende måtte jeg i gang med lektierne. Jeg skulle lave en rejsebrochure for det vestlige USA i slutningen af 1800tallet for U.S. History H, hvilket tog resten af min søndag at færdiggøre.


Forsiden og bagsiden af det færdige resultat af mine rejsebrochure for det vilde vesten i slutningen af 1800tallet.

2 kommentarer:

Mor,  15. november 2010 kl. 02.42  

Hej skat.

Dejligt med et andet kirkebesøg end du plejer -og det må have været en oplevelse at overvære børneprogrammet. Bliver hyggeligt når du skal på weekend hos Melissa og Ernie og børnene - ved du nyder at være sammen med dem - men du må nok forberede dig på lidt drilleri :-))))

Flot rejsebrochure skat.

Elsker og savner dig

Grethe,  15. november 2010 kl. 13.57  

Hej Sophie
Flot rejsebrochure, hvor får du alle de gode ideer fra?

Send en kommentar