Køretur til Salt Lake City

>> onsdag den 24. november 2010

I dag var min første dag med open guidance, så jeg tilbragte den i min historielærers, Mr. Mattox's, klasselokale, hvor blandt andet Shelby, Allie (fodbold) og Tiffany (fransk) også var. Så jeg tror jeg vil hænge ud dér fremover :) Efter skole havde varsity og jv fodbold en træningskamp mod Green Valley, men Micah og jeg skulle som sagt afsted tidligt, så jeg kunne ikke være med. Det var måske også for det bedste, for varsity tabte 0 - 5 og jv tabte 0 - 6. Green Valley er heldigvis ikke i vores division!
Efter skole tog jeg med Katie hjem, hvor jeg pakkede mine ting sammen, og blev hentet af Micah. Efter at have været en tur forbi Walmart for snacks, kørte vi afsted mod Salt Lake City, Utah. Køreturen tog mellem 6 og 7 timer, og vi måtte køre en del langsommere end normalt, fordi der havde været snestorm, og der var is på nogle af vejene. Jeg snakkede med Micah, hørte musik, tog en lur og stirrede på det utrolige landskab. Bjergdalene og de store ørkenområder er bare noget, som ikke kan beskrives. Det er et helt fantastisk syn, og lige meget hvor mange billeder jeg tager af det, kan det ikke fanges.
Vi nåede frem til Heidi's søster, Julie, lidt efter klokken 10 om aftenen. Der var masser af sne, og det var frysende koldt! Men det var en utroligt flot syn, og jeg tror allerede, at jeg vil komme til at savne sneen rigtig meget, når vi tager tilage til Las Vegas!


Taget på vej gennem en af de mange bjergdale et sted mellem Arizona og Utah's grænse.

2 kommentarer:

Mor,  25. november 2010 kl. 14.11  

Hej skat

Der er visse fordele ved "open guidance" :-))

Håber du har haft nogle gode dage sammen med Katie - nu er du allerede "indlogeret" et nyt sted - en ny stat.

Når jeg kigger på billedet mindes jeg vores køreture i USA for 2 år siden - ubeskriveligt og umuligt at gengive på et billede - men ovennævnte er nu ganske smukt.

Håber at du også i SLC får nogle gode dage - nyd vinteren med al dens pragt - og kulde.

Jeg elsker dig af hele mit hjerte ♥

Grethe,  27. november 2010 kl. 07.43  

Hej Sophie
Sikke et klimaskift, at køre fra ørkenen og så ind i et snelandskab.
Herligt at kunne vælge, hvad for en klasse man vil være i

Send en kommentar