Olive Garden

>> fredag den 5. november 2010

Fredag morgen og eftermiddag gik stille og roligt. I skolen havde vi en zoology test om protozoner, som jeg fejlede totalt, og som jeg skal tage igen i næste uge, og i American literature havde vi en grammatik test.
Efter skole tog jeg med Katie hjem, hvor vi malede skilte til ære for Shelby i morgen. Hun skal jo til Statsmesterskabet her i Nevada, så det er rimeligt stort! Det var meningen at Dena skulle komme og hjælpe, men hun blev to timer for sinket, så hun kom først, da jeg var på vej hjem.
Senere på aftenen hentede Shelby mig, og vi kørte på Olive Garden (italiensk restaurant), hvor vi spiste sammen med Katie hjem, Katie, Hosei, hendes søster og far. Efterfølgende tog vi hjem til Shelby, hvor vi spillede Gatorpong. Først var det Hosei og mig mod Shelby og Katie, hvor vi vandt to runder. Bagefter spillede Katie og jeg mod Shelby og Hosei, hvor mit hold igen vandt to runder. Til sidst blev vi bare enige om, at hvad end hold Shelby var på, var det hold som tabte. Hun blev i hvert fald godt fyldt op med gatorade til hendes løb i morgen ;)

Ved 10-tiden fi jeg et lift hjem af Katie og hendes far, hvorefter jeg ordnede nogle småting og derefter gik i seng. Samt glemte at opdatere blog, så det her er faktisk skrevet lørdag morgen!

2 kommentarer:

Mor,  6. november 2010 kl. 09.25  

Hej skat.

Det var en ommer :-) Håber det går bedre med Zoology testen i næste uge.

Og så må vi håbe, at Shelby er bedre til at løbe end spille Gatorpong :-)

Hygge til dig og dine venner denne lørdag.

Elsker dig <3

Grethe,  7. november 2010 kl. 01.56  

Der er gået en god skiltemaler tabt i dig :)

Send en kommentar