Valley of Fire

>> torsdag den 11. november 2010

I dag og i morgen er det Veteran's Day, hvor alle her i USA mindes og viser respekt for folk i militæret. Derfor har vi fri fra skole begge dage, og mange får endda fri fra arbejde! Forresten, så var dagen i går en helt almindelig dag, med undtagelse af at jeg havde en super aften sammen med Shelby og venner :D
Første punkt på dagens program var fodboldtræning. Torsdag og fredag er betalt træning, hvor vi betaler $20 for at blive trænet af en klub-træner. Træningen i dag var sjovere end normalt, vi var ikke helt så mange som til de almindelige træningsdage, og vi trænede mest skud og teknikker. Derudover sagde Coach Montague også, at pigefodbold handler om hurtighed, og i det tilfælde var jeg førsteklasses eksempel. Der er håb endnu! :)
Bagefter tog jeg hjem og gjorde mig klar, samt spiste lidt frokost. Efter at have hjulpet Heidi med at gøre rent, kørte vi hen og hentede Katie, hvorefter vi - Heidi, Micah, Katie og jeg - satte kurs mod Valley of Fire.


Fantastisk oversigt over Valley of Fire, men langtfra nok til at beskrive, hvor flot der var.


En lille demonstration af størrelsesforhold. Fra venstre til højre; mig, Katie og Micah.

Det var et rigtig fantastisk sted, og klipperne havde en masse huller, som var perfekte til at tage billeder i. Vi kørte rundt til forskellige dele af dalen, og kravlede op ad bjergsiderne. Katie og jeg tog en masse sjove billeder, hvor vi hoppede ned fra og klatrede på klipper. For at gøre en lang historie kort, så var det nok den sjoveste tur ud i den vestlige natur, som jeg har haft indtil videre. Utrolig dejlig udflugt!


Mit seje hop ned fra klippen, hvor det næsten ligner at jeg flyver. "I believe I can fly, I believe I can touch the sky"

Det bliver tidligt mørkt nu da vi er gået over til vintertid, så selvom vi kom hjem allerede ved 6-tiden, var det allerede bælgmørkt. Katie blev og spiste aftensmad, hvor Ernie og Melissa kom forbi og satte drengene af. Efter aftensmaden brugte Katie og jeg nok en time på at bekrige Ernie og Caleb. De v opsat på at komme ind på mit værelse, så Katie og jeg satte os op ad døren og holdt den lukkede og snakkede, alt imens drengene hamre løs med alverdens ting på døren og prøvede at lokke os ud med sætninger såsom "Justin Bieber is here!" eller "Do you like mac & cheese? We have mac & cheese right here!". Hahahahahaha :P
Da de endelig var faldet lidt til ro, satte vi os i stuen med is til dessert og så en episode af "The Middle", hvor familien havde en japansk udvekslingsstudent boende i 2 uger. Lad os bare sige, at jeg er glad for min egen personlighed ;)
Senere viste jeg Katie lidt billeder fra Danmark og vi snakkede lidt, hvorefter Heidi og jeg gav hende et lift hjem.
Alt i alt en super hyggelig dag, som jeg ville ønske jeg havde lidt flere af!

2 kommentarer:

Mor,  12. november 2010 kl. 13.12  

Hej skat

Hvor der er vilje, er der vej :-) Gælder også i fodboldens verden.

Valley of fire - rigtig, rigtig smukt - elsker det nederste billede, som du også har brugt som profilbillede på fb - glæden lyser ud af dig ♥

Hvorfor mon drengene lokkede med "mac & cheese" :-)))

Alt i alt en dejlig indledning på weekenden.

Elsker og savner dig ♥

Grethe,  12. november 2010 kl. 13.22  

Flotte billeder, flot natur.
Søde unger, som prøver at lokke dig ud, de kender din svage side:)

Send en kommentar