Cafe Rio & Town Square

>> lørdag den 20. november 2010

Min dag startede med at blive vækket af Ernie og Caleb, som annoncerede, at der var morgenmad. Så vi samledes alle sammen i køkkenet, og spiste pandekager. Har jeg forresten fortalt, hvor fantastiske amrikanske pandekager er? De er tykke, lette og luftige, og spises med syrup (evt. også smør eller marmelede). Mums siger jeg bare! Spiste mange flere end jeg burde, men ak ja.
Efter morgenmad hoppede jeg lidt på trampolin sammen med Ernie og Caleb, hvorefter jeg forsøgte at lave lidt lektier. Skal have skrevet en vigtig boganalyse af bogen om den Amerikanske Borgerkrig til mandag. Jeg fik dog kun skrevet 4 linjer, eftersom Ernie besluttede sig for, at vi skulle have en NERF-krig oppe på 1. sal (skydevåben med gummi-patroner).
For frokost kørte vi hen til Cafe Rio, som Melissa i lang tid har snakket om, at jeg skulle prøve. Det er en mexicansk restaurant, og den er absolut fantastisk! Jeg fik deres tacos og deres quesadillas, begge utrolig lækre sager. Micah mødtes med os der, hvorefter vi var et smut forbi Kohl's, hvor jeg skulle bytte noget tøj. Bagefter kørte vi videre til Town Square, et udendørs shoppingcenter, hvor vi mødtes med Ernie, som havde været til møde.


Her ses lidt af Town Square, som minder lidt om en hyggelig, lille by.

De næste 6 timer tilbragte vi alle sammen med at gå fra butik til butik i Town Square. Det regnede lidt ind i mellem, og det blæste og var koldt - vi kom helt ned på 14 grader! Klokken seks om aftenen var der en juleparade, og da det blev mørkt lyste alle dekorationerne op, inklusiv det kæmpe juletræ i midten. Meget flot!
På vejen hjem var vi inde og købe lidt ind til i morgen, hvor vi blandt andet skal have 'breakfast buritos'. Da vi kom hjem var Ernie og Caleb blevet lagt i seng, og Melissa lavede hjemmelavede quesadillas, hvorefter vi alle satte os foran fjernsynet og så film, om en adopteret dreng, som troede at han kom fra Mars, og at hans mission på Jorden var at lære mere om menneskene. Jeg var rigtig træt, så jeg fik ikke fulgt så meget med, men det jeg så af den var meget sødt.


Fra venstre til højre; Micah, mig, Ernie, (little) Ernie og Caleb.

Dagen i dag var utrolig hyggelig, og jeg havde det rigtig sjovt sammen med Ernie og Caleb. For ikke at nævne alle de udsalg der var i butikkerne, hvilket Melissa, Micah og jeg flittigt benyttede os af. Jeg er ked af at jeg ikke kan blive hos Melissa og Ernie til på onsdag, men det ville blive for langt til skole - de bor en halv time væk. Men det skal nok blive hyggeligt hos Katie :)
Dagens shopping endte med 2 cardigans, 2 langærmede trøjer, 2 toppe, 1 t-shirt og 1 par jeans. Meget tilfredsstillende, synes i ikke? Kan ikke få shoppet nok herovre, alt er så utrolig billigt! Kan ikke vente til Black Friday i næste uge!!!

2 kommentarer:

Mor,  21. november 2010 kl. 08.54  

Hej min skat

Amerikanske pandekager til morgenmad, mexicansk mad til frokost, 6 timers shopping - hvad mere kan man ønske sig ??? Håber du har gemt lidt penge til "Black friday" :-))

Kan mærke at du er glad for at være hos Melissa og hendes familie - og jeg tror at little Ernie nyder at have en "legekammerat"

Glæder mig til at skype med dig <3

Elsker dig ♥

Grethe,  21. november 2010 kl. 15.20  

Sikke et slaraffenland. Lækker mad og gode indkøb. Men noget af en temperaturforskel.

Send en kommentar