Starten på 2nd Quarter

>> onsdag den 3. november 2010

I dag var første dag tilbage i skolen efter den 5-dage lange weekend, og første dag af 2nd Quarter. Mr. Rapp, min zoology lærer, havde fået en tablet (klik her hvis du ikke ved hvad det er), og jeg fik lov til at styre smartboard-tavlen med den, indtil Katie saboterede det for mig. Vi tog en pre-quarter test i U.S. History H i dag, hvilket gik knapt så godt. Heldigvis er det en pre-test, så karakteren tæller ikke!
Efter skole løb jeg med Shelby, som træner til State på lørdag. Hun er den eneste tilbage på holdet, som har træning, så jeg træner med hende i denne uge for at holde hende med selvskab - vores trænere mener dog, at det er for at de har nogen til at "presse" hende til at gøre det bedre.

Da jeg kom hjem lavede jeg historielektier resten af eftermiddagen. Vi har et projekt for, hvor vi skal lave en "grab bag", altså en dekoreret pose med ting i, som repræsenterer det valgte emne. Efter aftensmaden tog alle hjemmefra til noget i forbindelse med kirken - jeg fortsatte med at lave lektier.
Mike's mor er blevet virkelig syg og er indlagt på hospitalet, så de snakker alle om at tage op til hende i Idaho. Dette betyder også, at Micah og jeg skal finde et andet sted at tilbringe Thanksgiving mens de andre er i London, så vi snakkede om Salt Lake City, Utah og et sted i Californien. Håber at Mike's mor får det bedre asap!


Min flotte "grab bag" og dens indhold, lidt over halvvejs færdig. Hvad synes i?

2 kommentarer:

Mor,  4. november 2010 kl. 13.59  

Hej skat.

Ja man kan godt vænne sig til lange weekender - men hverdagen kommer jo altid igen. Men det er også godt nok.

Er sikker på, at du syntes det var rigtig sjovt at styre smartboard-tavlen :-) Og så tror jeg nu at både du og Shelby kan få noget ud af at træne sammen - håber det bedste for hende på lørdag. Opbakning kommer hun vist ikke til at mangle ...

Håber at Mikes mor snart kommer på højkant igen.

Din "grab bag" får et stort 5 tal af mig. Måske du skulle fortælle dine læsere om det valgte emne og hvad dine ting symboliserer (bare en tanke)

Elsker og savner dig <3

Grethe,  4. november 2010 kl. 18.06  

Hej Sophie
Synes din grap ser spændende ud, men jeg forstår ikke helt, hvad den repræsenterer.

Håber det bedste for Mikes mor

Send en kommentar