Zoology gruppearbejde

>> torsdag den 30. september 2010

Skoledagen i dag gik som normalt. Vi havde en quiz i fransk, hvilket gik fint, og i student council fik vi lige pludselig en hel bunke ting, som vi skal have ordnet relativt hurtigt. Meget kort varsel, hvilket jeg er lidt irriteret over.
Cross country træningen i dag var en mellem-lang rute i normalt tempo, hvilket er unormalt efter et løb. Normalt består vores træning dagen efter et løb af en forholdsvis kort rute i samtale-tempo. Men næh nej, ikke i dag! Det gik dog fint, og jeg følte mig ikke træt før det sidste stykke. Efter træning kørte Ryan Katie og mig hjem til Katie, eftersom vi skulle færdiggøre vores zoology projekt, som gik ud på at lave en fem meter lang bio- og geologisk tidslinje. Ryan kørte hjem og tog et bad først, hvor Katie og mig tog os lidt mad og drikke i mellemtiden.

Efter Ryan ankom, gik resten af dagen stort set med at færdiggøre tidslinjen og snakke. Det blev vidst til mest af det sidstnævnte, så da det blev aften spurgte Katie's far om vi skulle bestille noget pizza. Så Ryan og mig blev og spiste med, og bagefter fik vi taget en masse sjove billeder med Katie's webcam. Da vi endelig blev færdige med tidslinjen, var vi alle enige om, at vi var nødt til at få et A for den, så fin som vi havde lavet den! Efter at have fået et lift af Ryan, kom jeg hjem kun 5 minutter før mit "curfew", altså det tidspunkt jeg skal være hjemme på om aftenen, hvilket er kl. 9 på hverdage. Og så måtte jeg ellers få lavet mit "svar" til Michael, om at jeg gerne vil tage til homecoming med ham, og skrive en stil for American Literature H, hurra! Men det var en smadder hyggelig dag, så jeg fortryder intet :)

I morgen kommer jeg igen sent hjem, eftersom student council skal blive indtil om aftenen for at pynte gangene op til homecoming week, som starter på mandag. Hvis ikke vi bliver færdige fredag, skal vi møde op lørdag, hvilket Katie og mig har absolut ingen planer om at gøre, eftersom vi skal ud og "dress-shoppe" med Shelby!


Ryan, Katie og mig mens vi tager en lille pause fra vores projekt foran kameraet. Se hvor entusiastiske vi er!

4 kommentarer:

Anette,  30. september 2010 kl. 23.58  

Ryan looks hooooowt! :D rofl. :D

Sophie 1. oktober 2010 kl. 00.16  

Haha, ja han ser i hvert fald begejstret ud ;) Hov vent, er du seriøs? :P

Mor,  1. oktober 2010 kl. 13.07  

Hej skat

Du kan bare det med det franske :-) Håber I får et A for jeres tidslinie og kunne jeres lærer se jer undervejs, ville der vist ikke være tvivl om karakteren.

Det kunne være dejligt, hvis I blev færdige med at pynte op i dag, så I kan koncentrere jer om at at shoppe igennem i morgen :-)

Elsker dig <3

Anonym,  1. oktober 2010 kl. 13.15  

Grethe sagde

Hvor lyder det bare hyggeligt, synes det er dejligt du har fået gode venner og også er sammen med dem uden for skoletid

Send en kommentar