Kampen med krøllejernet

>> tirsdag den 21. september 2010

Denne morgen lagde jeg hårdt ud med en kamp med et amerikansk krøllejern. Dem af jer som kender mig, ved sikkert, at jeg aldrig i mit liv har brugt et sådanne instrument før. Men efter to dages øvelse havde jeg samlet mod nok til at give mig i kast med den svære kunst; at krølle mit hår! Efter noget af en kamp, kom jeg frem til et okay resultat. Skolen i dag var det sædvanlige. Forresten, hvis du er interesseret i mit skema, kan du nu finde det i menuen til højre.
Efter skole havde student council et møde for alle class reps (klasse repræsentanter) indtil klokken to, så Katie og mig kom omkring 10 minutter for sent til cross country. Det var dog okay, eftersom det var en læt træning i dag på grund af vores løb mod Eldorado og Canyon Springs i morgen eftermiddag.
Da jeg kom hjem i dag vaskede jeg tøj, lavede lektier og slappede af. Egentlig ikke noget særligt. Har forresten fået booket en masse dage i min kalender på grund af student council. Det er virkelig en tidskrævende aktivitet!

På lørdag skal jeg en heldagstur til Grand Canyon med min amerikanske organisation ISE og de andre udvekslingsstudenter i området. Er egentlig lidt utilfreds med dette, eftersom jeg går glip af et cross country invitational meet, little Ernie's baptism og en eventuel tur til et lille tivoli der er blevet sat op midlertidigt tæt ved. For ikke at tale om, at de siger at det er obligatorisk at tage med, men alligevel kræver de en masse penge for det?
Spørgerunden fortsætter endnu. Noget du lurer på om kirken, fagene, maden?


Det endelige resultat af min kamp med krøllejernet. Tror det bliver til endnu en kamp i morgen. Hvad siger i?

6 kommentarer:

Anonym,  21. september 2010 kl. 23.41  

Charlotte:

Ho ho du vandt da kampen, gjorde du ikke? Lurer lidt på den "tvungne" tur med betaling - har du ikke allerede været der forresten med din mor eller husker jeg helt forkert? WOW et skema - med dit Cross Country ved siden af er det jo mere end et Full Time Job! Kan godt forstå at dagene flyver afsted!

Maia,  22. september 2010 kl. 06.22  

Hvor meget koster den tur? :P

Mor,  22. september 2010 kl. 13.36  

Du vinder de fleste af dine kampe - også denne.

Jeg forstår heller ikke at de kan tvinge dig til at tage med, når det er egenbetaling. Synes du skal snakke med områderepræsentanten igen - sig det som det er, at du har været der og at du prioriterer dit løb og/eller familie højere. Denne tur er jo ikke en del af "pakken", så det må være rimeligt at det er dit valg.

Go go Wildcats :-)

Love and miss you <3

Anonym,  22. september 2010 kl. 13.36  

Grethe skrev

Det klarede du da fint, min frisør har kæmpet med at lære mig at bruge glattejernet, men nu har hun opgivet mig:) Synes det er urimeligt, at turen på lørdag er obligatorisk

Anonym,  22. september 2010 kl. 21.25  

Hej :)
Jeg har 2 (lidt dumme) spørgsmål. :P

1. Kan amerikanerne lide saltlakrids, som vi kender det?
2. Spiser de rugbrød på samme måde som os?

Send en kommentar