Tennis Senior Night

>> torsdag den 23. september 2010

Endnu en skoledag med krøller i håret og søvn i øjenene. Synes stadig skolen starter for tidligt herovre, især når ens seng er så dejlig blød og indbydende efter en nat med alt for få timers søvn. Udover en test i Zoology H, samt en lang ordliste over komplicerede engelske ord, som vi skal kunne til om to uger i American Literature H. Alt i alt var det en ganske almindelig skoledag efter amerikanske standarder.
Cross country træningen i dag bestod af Ultimate football, hvilket var skønt. Vi havde det alle sammen utrolig sjovt, specielt fordi hver gang det ene hold scoerede, skulle det andet hold lave 25 armbøjninger - og selvfølgelig var jeg på det vindende hold, Team Victory! Efter træning sad jeg i en halv times tid og så på Tennis kampe sammen med den finske udvekslingsstudenet Nora, eftersom det er Tennis Senior Night, og alle i student council skal være til stede i en 30 minutter. Da jeg havde gjort min pligt, gik jeg over i skolens cafeteria, hvor vi maler skilte for student council. Jeg fik malet to, så kun to mere før jeg har de obligatoriske fem.
Heidi kom og hentede mig lidt i fem (ja, først da forlod jeg skolens område), hvorefter vi tog ud at handle. Eftersom jeg langt om længe har fået min kode til mit nye kort, nærmest løb jeg over til den nærmeste hæveautomat og trak en masse kontanter ud af kontoen. Bagefter stod den på køb af Gatorade, granola bars og hårspray. Dejligt at have egne penge igen! Jeg kan mærke endnu en fremtidig shoppingtur med Katie nærme sig :)

Jeg svarer på spørgsmålene i aften, og lægger svarene ud her på bloggen i morgen eftermiddag, amerikansk tid. Så hvis i har nogle spørgsmål lige på falderebet, så er det nu de skal frem. Skole, venner, værtsfamilie, religion, mad?
Hvordan går det ellers hjemme i det danske land? Kan forestille mig at det kolde efterår er ved at krybe frem - selv nyder jeg stadig godt af en temperatur på lige under 40 grader celcius ;)

2 kommentarer:

Anonym,  24. september 2010 kl. 05.46  

Hvis man har nogle 4-taller i sin standpunkt karaktere, kan man så godt komme afsted alligevel?

Hvad kostede udvekslingsturen i alt, inkl. vaccinationer, visa osv.?

Er det meget svært at falde til i den amerikanske hverdag?

Er det nemt at få venner der over?

Er du protestant?

Har man let ved at tage på derover? Altså fordi maden er fedtet?

Er det rigtigt at der er skumfiduser i deres cornflakes?

Hvad gør man ved sin menstruation? P-piller?

Hvis man klarer sig dårligt i skole der over, bliver man så sendt hjem?

Det var vist en del spørgsmål :)

Mor,  24. september 2010 kl. 14.59  

Hej skat.

Kan godt forstå at du har søvn i øjnene så tidligt om morgenen - der er ikke noget så dejligt som en blød seng og en varm dyne :-)

Dejligt med lidt ultimate football - og ja godt jeg ikke var på det tabende hold .... man ku nemt blive forpustet :-)

Håber at der stadig er penge i automaten - kan godt forstå dig skat - må sige at du har været fantastisk tålmodig - en lille belønning må vist være på sin plads :-))) you know what it is :-))

De sidste 3 dage i Danmark har været rigtig dejlige - omkring 22 grader. Men nu er det vist også ved at være slut med det gode vejr - regnen er på vej og efteråret trænger sig på :-(

Elsker og savner dig

Send en kommentar