Las Vegas vs. Eldorado vs. Canyon Springs

>> onsdag den 22. september 2010

Jeg måtte slæbe min kæmpe sportstaske med i skole i dag, eftersom vi havde et cross country meet efter skole. Så selvfølgelig kommer jeg for sent til at nå hen til mit skab i omlædningsrummet med den. Heldigvis var min matematiklærer meget forstående, og jeg fik lov til at smutte derhen med den - selvfølgelig ikke uden et hall pass i hånden. Skoledagen gik som den plejer. Har fået skabt mig en fast rytme med skole, cross country, lektier og evt. venner. I Zoology H begyndte vi på et projekt hvor vi skal lave en 5 meter lang tidslinje over den biologiske og geografiske udvikling her på jorden. Jeg er på Team Cross Country, som består af Katie, Ryan og mig :)
Efter skole gik jeg med Shelby hjem, hvor vi snakkede og drak Gatorade (the sportsdrik her). Hun havde fået nogle seje lightshow-handsker hjem, som hun bruger når hun laver nogle virkelig syrede håndbevægelser. Det så super fedt ud! Efter en hyggelig bustur til en golfbane i den nordlige del af Las Vegas, var vi fremme. Rigtig skulle vi have løbet tættere på vores skole, siden det teknisk set var på "hjemmebane", men på grund af konstruktion blev løbet flyttet. Ingen synes rigtig om flytningen, eftersom golfbanen næsten udelukkende var bakke op og bakke ned.
Jeg fik Casey til at tage billeder med mit kamera for mig, hvilket var utrolig morsomt, eftersom vi alle fik et flip med at tage sjove billeder. Drengenes løb gik okay, selvom de ikke vandt. Men mange af dem overhalede personen foran dem lige før målstregen, så det var super!

Da det blev tid til at pigerne skulle løbe, var vi alle ret nervøse, eftersom vores trænere havde sagt, at vi under ingen omstændigheder måtte tabe. Som Coach Vet sagde: "The only thing you need to be thinking about, is how I'm gonna kill you if you loose!" Den første halvdel af løbet lå jeg i spidsen, med en pige fra Eldorado lige i hælene på mig. Hun prøvede hele tiden at overhale mig med sprint, så jeg blev træt hurtigere end normalt, fordi jeg blev nødt til at løbe ekstra stærkt. Vi skulle løbe to runder rundt om hele golf-arealet, altså to gange op og ned af alle bakkerne, hvilket var virkelig slemt. Den sværeste bakke var lige i starten, og efter jeg besteg den for anden gang, var mine fødder så utrolig trætte og jeg havde svært ved at trække vejret, plus pigen fra Eldorado overhalede mig. Havde mest af alt lyst til at græde; dog mest på grund af smerten. Jeg endte med at komme i mål 32 sekunder efter hende, som jeg faktisk havde ligget foran halvdelen af løbet. Jeg scorede 2. pladsen med en tid på 18:12 minutter på 2.5 miles.
Efter løbet inviterede Katie og hendes far med hen at spise på Farmer Dave's Barbeque på vejen hjem. Rigtig hyggeligt, og helt klart en rigtig omgang amerikansk grillmad!

Da jeg kom hjem stod det på lektier; så meget der nu kunne nås på en time. Kan i huske Michael aka Mike jeg fortalte om, fra min tidligere Algebra II H klasse? Han vil invitere mig til homecoming - hvis han altså tager med selv. Han er gider det normalt ikke, men jeg prøver at overtale ham ;) Jeg køber i hvert fald billet i morgen, på Bargain Day hvor det er billigst. Hvis ikke han gider må jeg jo bare tage derhen sammen med nogle af de andre.
I dag har været en rigtig hyggelig dag, eftersom jeg fik tilbragt noget tid sammen med både Shelby og Katie, løbet cross country (hvor hårdt det end måtte være) og være kommet tættere på en løsning med homecoming :)




7 kommentarer:

Anonym,  23. september 2010 kl. 06.32  

Godt at se cross country meet gik godt! Super gode tid du har fået. Det er super at se du begyde at få noget venner derovre og at du har finde ud af homecoming. Håber det er sjovt og hyggeligt for dig!

Mor,  23. september 2010 kl. 12.50  

Du er så sej min skat - du har en fantastisk viljestyrke, som jeg beundrer rigtig meget. Du gør ingenting halvt - det kan jeg også se på dine karakterer - well done <3

Lyder som en rigtig dejlig dag for dig og jeg ved, at du nyder Katie og Shelbys selskab.

P.S. Jeg er ganske sikker på at Mike lader sig overtale :-)

Elsker dig <3

Kys og kram

Anonym,  23. september 2010 kl. 12.51  

Grethe sagde
Hvor er du sej Sophie, det er virkelig flot løbet og så i den varme. Mon dog ikke Michael vil med, når han kan følges med dig:)

Brianna 23. september 2010 kl. 18.18  

cool blog! hope you're having fun in usa ;D

Anonym,  6. marts 2013 kl. 23.55  

Wow! At last I got a webpage from where I be capable
of in fact get useful information concerning my study and knowledge.



Also visit my site; http://www.maidbrigade.com

Anonym,  13. marts 2013 kl. 00.01  

Hello, the whole thing is going sound here and ofcourse every one
is sharing facts, that's truly fine, keep up writing.
hardwood floors

Also visit my webpage hardwood floors installation

Anonym,  20. marts 2013 kl. 11.32  

For most recent news you have to go to see world-wide-web and on the web I found this site as a most excellent
site for hottest updates.

My site :: healthy hair

Send en kommentar