E.T. Skype home

>> lørdag den 4. september 2010

Little Ernie skulle baptiseres kl. 9 om morgenen i dag, og jeg vågnede først en halv time efter mit vækkeur havde ringet. Havde derfor godt travlt med at komme i bad og få ordnet tøj, hår og make-up, indtil jeg kommer nedenunder og finder ud af at Ernie er blevet syg, så baptiseringen blev aflyst.
De fleste lagde sig og sov videre, eftersom alle var ret gnavne efter den lange nat. Jeg fik skypet i en times tid med min mor, hvilket var utrolig skønt! Det er smadder dejligt at kunne sidde og snakke samtidig med at man kan se hinanden - også selvom forbindelsen ikke er den bedste. Jeg skal skype med familien Ægidius i morgen efter vi har været i kirke, hvilket jeg glæder mig til! Hvis der er nogle af jer, som gerne vil skype, så bare sig til, så kan vi prøve at finde en dag :)

Vi tog hen til Ernie og Melissa omkring middagstid, hvor der var et lille mini-barbeque for familien, som var kommet for at se Ernie blive baptiseret. Det var lige så hyggeligt som alle de forrige familiesammenkomster! Heidi snakkede på et tidspunkt om at de selv skulle baptisere Ernie - de kunne bare dyppe ham i poolen. Hahaha, godt sagt Heidi ;)
Efter vi kom hjem hoppede Collette, Justin, Natalie, Mark og mig i badetøjet og gik over og svømmede i naboens pool i nogle timer. Har nu fundet ud af, at det er muligt at fryse i 43 graders varme, hvis du bader i en udendørs pool. Det var dog smadder hyggeligt, så jeg klager ikke!
Mike, Collette, Justin, Natalie og Mark tog ind til byen for at se en football-kamp om aftenen, mens resten af os blev hjemme. Heidi tog mig med til Kohl's, hvor jeg fik brugt min $10 kupon plus lidt ekstra da jeg købte en nederdel til brug i kirken, samt en lang cardigan.



8 kommentarer:

Anonym,  5. september 2010 kl. 07.02  

Charlotte skriver:

Tak for din hilsen!! Vi glæder os til at Skype med dig! Uf - tidligt op og så til ingen verdens nytte!! Jeg lider med dig!

Knus fra os alle!

Lillesøster,  5. september 2010 kl. 09.56  

JEg glæder mig også!!!:D

Lillesøster,  5. september 2010 kl. 09.57  

...Til at Skype altså XD

Mor,  5. september 2010 kl. 13.12  

Kære E.T.

Dejligt igen at skype med dig - nyder at høre dig fortælle om alle dine oplevelser - du er så glad :-)

Glæder mig også over din store familie - det ser ud som om I hygger jer sammen og altid laver noget fælles.

Og så håber jeg at Ernie er blevet frisk igen.

Kys og kram
Nor

Camilla Holm 5. september 2010 kl. 13.12  

Aj, det lyder da mega hyggeligt! Det lyder til at du har det rigtig godt hos din familie, hvilket er super fedt!
Er der bare mig eller griller/BBQ'er de ikke mere her i USA? Fordi hos os er det i hvert fald hver tredje dag vi griller. Men jeg klager ikke, for det smager godt. Men jeg glemmer nogle gange at passe lidt paa saa jeg ikke bliver fed :D
Haaber du har det rigtig godt, hvis ikke saa haaber jeg du ved at du altid kan skrive til mig :)
Kyyyyyys <3

Mor,  5. september 2010 kl. 13.14  

Ja der skulle jo altså stå MOR :-)

Anonym,  5. september 2010 kl. 13.35  

Grethe skrev

Hej E.T.

Hvor var det hyggeligt igår, da du snakkede med din mor og jeg fulge med på sidelinien.
Vi har haft en aktiv weekend. Da jeg kom hjem fra job i fredags var der en ukendt, men dejlig duft i mit hus, din mor havde bagt boller:) Vi har fået tømt adskillige kasser, sorteret og smidt ud af diverse køkkenting. Det lille baghus(grisehuset) er blevet fint, vi er begyndt at samle til et lille loppemarked. Tror efterhånden det bliver stort:)Selv mit arbejdstøj bliver strøget, det er jo det rene svir. Håber dit skoleskema efterhånden bliver som du ønsker det. Sov godt

Nora i USA 6. september 2010 kl. 15.32  

Tusen takk for omtanken! Jeg kan heller ikke tro at Explorius sa det de gjorde, men alt har heldigvis ordnet seg nå, og jeg har fått familie! Jeg er bare så utrolig glad nå :D Jeg har underorganisasjonen ICES, så jeg vet ikke om det var de eller Explorius som sa at det var umulig å finne familie. Men nå er det hvertfall ordnet! :D

Send en kommentar