Åbent hus på skolen

>> onsdag den 1. september 2010



Mødte op på skolen allerede lidt over kl. 6 idag, eftersom jeg skulle se om jeg kunne få ændret mit skema. Det var eneste tidspunkt tidligere end normalt, som Heidi kunne køre mig, og det er når Layne skal til 'seminary' kl. 6 om morgenen. Det endte med at jeg stod og gloede i en halv time, før der kom nogle (yngre) piger fra nogle af mine klasser og snakkede lidt. Det viste sig så, at hovedkonteret ikke åbnede før omkring halv syv, og jeg skulle bare udfylde et enkelt papir, hvilket tog 30 sekunder - ingen grund til at møde op tidligere for det. Dårlig start på dagen!
Resten af dagen gik langsomt, fordi jeg var så træt. Fremlagde min collage om mig selv i American literature, nød en periode med fransk og ligeledes med Zoology. Min sidepartner i theater er fortsat irriterende og alt for nærgående, og U.S. History for afslappet efter min smag. Fandt til gengæld ud af, at jeg fatter nul og niks af trigonometry, så jeg skal have rykket den klasse ned til algebra II H i stedet for - det var langt mere avanceret end nogen form for dansk matematik jeg har set, ugh!
Næste uge ser dog lysere ud, eftersom jeg højst sandsynligt får min historie- og matematik klasser på plads, og det samme med theater, hvis jeg kommer ind i Student Council. Jeg må bare vænne mig til at skulle lægge mig lidt ekstra i selen med matematik i år.
Fik snakket med en rigtig sød fyr kaldet David i dag da jeg ventede på at Heidi kom og hentede mig (nej, ikke på dén måde sød). Han kom bare over og sagde "Hey, I'm David, I'm in your theater class" og så snakkede vi ellers. Hyggeligt!

Der var ikke cross country træning efter skole pga. meet, så jeg fik fat i papiret jeg skal bruge for at ansøge om at komme med i Student Council, samt afleveret min ansøgning om et skab. Om aftenen var der Open House på skolen, hvor Heidi og jeg gik rundt og snakkede med mine lærere - glemte desværre at medbringe kameraet, men Heidi tog et billede med sin iPhone. Mine favorit lærere er Mr. Denis (fransk) og Mr. Rapp (zoology), og det samme gjaldt for Heidi, efter hun mødte dem.
Mødte den kinesiske udvekslingsstudent i min theater klasse i dag, samt den tyske Kristian og hans værtsfamilie til skolens åbent hus i dag.
Hele Wixom-familien har gået og plaget mig om at droppe skolen på fredag, for at tage med dem i Disneyland i California fra torsdag aften til fredag aften. Så i dag gav jeg mig endelig - hvis jeg kan få rykket mit interview til Student Council til torsdag eller en anden dag, tager jeg med.
Jeg har forresten fået min amerikanske mobil, en rød, klapsammen Samsung, som er overraskende tynd. Har allerede fået ordnet simkort og abonnement, men kan ikke få det før i morgen, fordi Melissa og Ernie har det, da jeg er oprettet på deres plan.
Hvis du vil have mit nummer, så bare sig til!

5 kommentarer:

Helene 2. september 2010 kl. 07.56  

*at sige til!* Hvis du ikke beholder dit gamle, skal jeg da selvfølgelig have dit nye :3 if it's okay.
Omgosh, trig.. herhjemme er det bare "læren om trekanter", og allerede dér er det meeega svært.. Og zoology lyder herre fedt!!! :D
Håber du har det *mega* awesome! Love you <3

Anonym,  2. september 2010 kl. 12.56  

Grethe skrev
Jeg vil da gerne have dit nye nummer. Hvor er du heldig med din host mom, hun kører dig alle steder og bakker op om dig hele tiden. Håber du kommer med til Disneyland. Din dejlige mor kom idag, Vi har spist, VASKET OP og er nu med hver sin computer ved at følge din færden. Vejret er rimeligt, men efteråret nærmer sig,så nyd varmen.

Mor,  2. september 2010 kl. 13.07  

Kan forestille mig at du hellere ville have sovet lidt længere end vente en halv time på noget der kun tog 30 sekunder :-) Men i stedet for at sige øv, skal man sige pyt :-)

Kan godt forstå, du er træt min skat. Du skal også huske at passe på dig selv. Du er så pligtopfyldende overfor os trofaste læsere :-) Aldrig skal vi vente på et blogindlæg eller et billede - du er klar hver dag. Det er vi mange der er glade for. TAK.

Hvis der var nogle flere af Davids slags, ville meget være lidt nemmere - og det går selvfølgelig begge veje :-)

Dejligt at Heidi tog med til "Open house" - så ved hun lidt om, hvem det er du snakker om.

Jeg håber at du kan få flyttet dit interview, så du kan tage med til Californien - det kunne være en fed oplevelse og jeg tror at little Ernie og Caleb ville synes det var rigtig sjovt, hvis du kom med.

Love you <3

Anonym,  3. september 2010 kl. 02.33  

Kære Sophie,

Skulle hilse fra Gustav & sige tak for gave til hans fødselsdag! Vi savnede dig...i biffen til Toy Story 3 m.v.! Og vi venter med længsel & kolde tæer på et telefonnummer, så vi kan komme igang med Skype :-)

Knus Charlotte & Familien

Nora i USA 3. september 2010 kl. 09.31  

Du er så heldig som har kommet i gang med året ditt, misunner deg utrolig mye. Lykke til videre :)

Send en kommentar