Regnvejrsdag

>> tirsdag den 7. september 2010

Ja, du hørte rigtigt. Det har regnet i Las Vegas efter 4 - 5 lange måneder med tørvejr! Det varede nu ikke særlig længe, og der gik ikke lang tid før himlen var blå og skyfri igen.
Fik at vide af en af pigerne jeg sidder med til frokost i dag, at en af deres venner godt kunne lide mig, haha. Og det sjoveste er, at de alle er freshmen! Frokost i morgen bliver underholdende :P

I dag fik jeg langt om længe lavet om på min timeplan, så nu har jeg U.S. History H og Algebra II H. Vi havde prøve i Am. Literature H og U.S. History H i dag, og der er endnu en test i sidstnævnte fag i morgen. Har siddet og lavet matematik- og historie lektier lige siden jeg kom hjem fra træning! Jeg overvejer lidt at skifte til eventuelt Algebra I H eller Geometry H, for jeg må virkelig anstrenge mig med Algebra II H. Kan bare virkelig godt lide min nye matematik klasse. Hælp mig!
Jeg glemte min frokost i dag, så trænerne holdte ekstra øje med mig i dag, og Coach Francis sagde at næste gang jeg glemte min frokost, skulle jeg komme til hendes klasseværelse og få noget spise. Vi løb ca. 5 miles på 50 minutter uden pause, og fik at vide, at jeg sandsynligvis bliver en af varsity-pigerne til løbet på lørdag!


Her ses mine nye værste fjender, mine nye tykke skolebøger på 1000 sider eller mere.

4 kommentarer:

Anonym,  7. september 2010 kl. 23.28  

Charlotte skriver:

Tak for snakken i søndags (selvom jeg jo nok mest var med på en lytter af snak & knirkende Hariboposer på begge sider af Atlanten..lidt surrealistisk :-) ) Nej, fedt at se dig i næsten realtid & høre dig fortælle! Håber at du finder det rette niveau i bla. matematik - ved jo, at du er skarp, så det er et ambitiøst niveau du er på derovre! Håber at det løser sig!
Knus Charlotte

Mor,  8. september 2010 kl. 10.39  

Ja man tror jo næsten ikke sine egne øjne, når du skriver at det har været regnvejr :-)

Jeg er rigtig glad for at der er nogen, der holder øje med dig :-) Uden mad og drikke, duer helten ikke :-)

Godt gået at du bliver en af varsity pigrene på lørdag - du er så sej min skat <3

Og det med matematikken : det løser sig hen ad vejen skat

Karen,  8. september 2010 kl. 12.02  

Herligt at skype med dig i søndags. Det må vi snart gøre igen. Har du fået spist dine lakridser? Lyder som en hårdt program med træning og lektier. Husk at få tid til at skabe kontakter og opleve noget. Skole og lektier kan du altid indhente når du kommer tilbage til danmark.
Har du fået mailet til bedstemor?
Knus og 1000 kys

Anonym,  8. september 2010 kl. 12.54  

Grethe skrev
Det må trods alt være dejligt forfriskende med lidt regn. Her har det været en kold dag, det blæser meget, jeg har arbejdet ude hele dagen, har varmet halsen med en gammel ble fra kludekassen ( den var ren). Skal hilse dig mange gange fra Anne,(massøren)har været til behandling idag. Det bliver spændende på lørdag til løbet, du er både sej og stædig.

Send en kommentar