Shoppetur til Walmart

>> mandag den 27. september 2010

Min søndag gik stille og roligt. Jeg sov længe, eftersom jeg havde fået lov at blive hjemme fra kirke i dag, fordi vi kom så sent hjem om natten. Det var også godt det samme, for min værtsfamilie tog i kirke i den anden ende af byen i anledning af little Ernie's baptism dagen før. Og "længe" er for mig til kl. 10, tro det eller ej!
Skrev bare på min diction paragraph og smsede med Shelby og Michael. Jeg kedede mig utrolig meget, og havde mest af alt bare lyst til en god, dansk fest med masser af gang i den. Danskerne er nu engang en ordentlig bunke festaber, og det kan man godt savne herovre en gang i mellem :(

Katie blev spurgt til homecoming i dag af Reno, den hurtigste dreng på cross country holdet. Hun fik en buket blomster, hvilket var fedt, for hun havde faktisk ikke regnet med at tage med fordi hun manglede en date. Men nu har hun en, så det er super :) Vi skal ud at shoppe efter homecoming kjoler på lørdag, og Shelby tager måske også med.
Cross country træningen var utrolig hård i dag. Vi løb 6 miles i alt, hvilket er lige under 10 km. Det er nok den længste rute jeg har løbet indtil videre, og temperaturen gik lige et hak op i dag tilbage omkring de 100 fahrenheit (38*C). Men jeg klarede det uden at stoppe op eller gå, så det er jeg meget stolt over!
Jeg fik et lift hjem af Shelby bagefter, hvilket blev til noget af en køretur, eftersom vi snakkede for meget til at huske at dreje de rigtige steder, haha. Da jeg kom hjem slappede jeg bare af, eftersom jeg ikke kunne komme i gang med mine lektier, fordi det enten er gruppearbejde eller jeg ikke havde de nødvendige materialer.
Efter aftensmaden, som bestod af mexicanske pandekager med bønner og hele molevitten, tog Heidi mig til Walmart. Her købte jeg en sort hoodie og en rød t-shirt, begge med min skoles logo på. Juhuu, har endelig fået mig noget "spirit wear" :) Købte også en kalender og den nyeste Artemis Fowl bog, som jeg længe har drømt om at få fingrene i. Kan ikke vente med at komme i gang med den!

4 kommentarer:

Anette,  28. september 2010 kl. 04.49  

Har du fået dig en homecoming date? Ö

Anonym,  28. september 2010 kl. 14.06  

Grethe sagde

Du er ved at være i rigtig fin form

Mor,  28. september 2010 kl. 14.19  

Hej skat

Synes det er fortjent med en slappe-søndag - tiltrængt efter den lange udflugt. Og så må vi feste, når du kommer hjem - så er der jo også noget at fester for :-)

10 km uden pause i 38 graders varme - du må godt være stolt af dig selv - du har min fulde respekt.

Kan se og læse at kortet igen har været oppe af pungen - dejlige ting, du har fået købt. Sikker på at du ser godt ud i dit nye "spirit wear" - sort og rød klæder dig godt. Og kalenderen må være et uundværligt redskab i din planlægning af alt det du skal :-) Artemis fowl - så vidt jeg husker købte du også en i USA i 2008, ikk ? God læsning skat.

Gad vide, hvor du og Shelby ender henne næste gang I er ude at køre sammen :-))))

Love and miss you <3

Anonym,  28. september 2010 kl. 23.23  

Charlotte sagde:

Hello Sophie,

Ja, jeg lurer også lidt på den date - er du blevet spurgt? Har som din mor dyb respekt for dit løb - du styrer for vildt! Og så glæder jeg mig meget til at høre nyt om Artemis bedrifter...og om den er værd at gå igang med! Jeg savner dig & dine boglister!! Lige nu er jeg igang med svenske krimier, men må snart videre :-)

Send en kommentar