Homecoming date

>> onsdag den 29. september 2010

I dag tog vi holdbillede for cross country efter skole, så vi iførte os alle sammen vores uniformer, hvorefter vi gik ud og ventede i det usædvanlig varme efterårsvejr. Katie bestilte "buddie" billeder (gruppe-billeder), så hende, Emilee, Dena, Lexis, Gabi og mig lavede en pyramide med tre lag i anledning af billedet. Vi er alle ret sikre på, at det blev knap så godt, men det bliver da sjovt at have! Efter folk havde fået taget deres individuelle og gruppe- billeder, tog vi billede af hele holdet. Det bliver et godt minde at have, selvom det koster en del!
Fordi fotograferingen tog så lang tid, og fordi vi har et race i morgen, lod vores trænere os slippe fra træning i dag. Jeg blev på skolen og malede et skilt for student council indtil klokken blev halv fire, hvor Kady, som jeg skal lave historie-projekt med, kom og hentede mig. Vi tog et smut i Target for at købe papir, og bagefter tog vi hjem til hende. Hun bor ca. 10 minutter i gågang fra mig, stort set oven på foden af bjerget. Hun flyttede hertil fra Texas denne sommer, så hun er ny på skolen ligesom mig. Vi havde det rigtig hyggeligt, og vi endte op med en flot planche. Hun var smadder sød, og sagde at jeg bare skulle ringe, så kunne vi finde ud af noget sammen. Elsker venlige amerikanere!

Da jeg kom hjem kl. 7 skulle jeg til at tage mig noget at spise, da Layne råbte fra første sal; "Sophie, I think you should come up here." På vejen op ser jeg, at trappen er pynet med lyserødt papir, og da jeg kommer op peger Layne smilende på døren til mit værelse. Ind kommer jeg, og der venter der et værelse fyldt med lyserøde balloner og pynt. På væggen hang der en ballon med skiltet "pop me!" og inden i lå der en lille seddel med "Will you go to homecoming with me?". I den næste ballon fandt jeg hans navn, og det var ingen anden end Michael! På en anden ballon stod der "Katie was here!", haha. Det er nok det sødeste jeg nogensinde har oplevet! Amerikanske drenge er så søde i forhold til de danske - tag det ikke personligt drenge, det er en del af kulturen herovre ;)
Jeg har lige proppet dem alle sammen over i ét hjørne - jeg talte 64 i alt, selvom det nok er forkert. Blev smadder glad da jeg kom ind på værelset og så det, det fik virkelig smilet frem! Tror jeg gemmer ballonerne og pyntet i et stykke tid, så jeg kan blive i godt humør hver gang jeg træder ind i værelset :)


Katie og Michael da de dekorerede mit værelse - taget på fersk gerning af min værtssøster Layne!


Efter jeg ryddede op på værelset og proppede (næsten) alle ballonerne over i ét hjørne.

7 kommentarer:

Helene 29. september 2010 kl. 05.52  

Omg, congrats honey! Hvor er det sødt gjort af Michael!!! Seriøst, gid danske drenge ville gøre sådan noget...

Laura,  29. september 2010 kl. 05.55  

Ej, hvor sødt gjort! :)
Du ser virkelig heldig ud, man er helt misundelige her i kolde Danmark...

PS. man kan stadig ikke se billederne.. :(

amanda 29. september 2010 kl. 07.37  

a scarlet letter er ikke stor, men den innholder et utrolig vanskelig språk, og det er bare symbolikk nesten! syns du engelsk er vanskelig her?

Mor,  29. september 2010 kl. 12.31  

Hej skat

En dejlig blog at læse. Bliver så glad på dine vegne. Og jeg kan godt forstå at Michaels måde at invitere dig på kan få smilet frem :-) Nu må du finde på en god måde at svare tilbage på. Er sikker på at I vil klæde til homecoming.

Skønt at du også har mødt Kady - I bor tæt på hinanden og er begge nye på skolen, så det er en god start på et fællesskab.

Håber det er gået godt med dit løb i dag.

Elsker dig <3

P.S. Jeg har smilet mange gange i løbet af dagen ved tanken om din overraskelse da du kom hjem og fandt dit værelse indhyllet i balloner - jeg gad godt have været en flue på væggen :-)))

Anonym,  29. september 2010 kl. 12.36  

Grethe sagde

Hvor er han sød, sikke en overraskelse at komme hjem til. Det siger også meget om ham.

Camilla Holm 29. september 2010 kl. 13.44  

Ej, hvor soedt. Drengene her er saa meget mere romantisk. Jeg haaber du faar en rigtig god homecoming! :D

Minun Nimeni on Julia 29. september 2010 kl. 16.50  

Thats so sweet! I hope you have a good time at Homecoming! Im guessing its like Prom?

Send en kommentar