Pool party

>> mandag den 6. september 2010

Vi kom hjem fra vores hike omkring kl. 13, hvor Micah's venner tog hjem efter en sund frokost. Med hjælp fra Micah lavede jeg små fyldte tun-pitabrød, som jeg tog med over til min områderepræsentant Zipporah, som holdt pool party for os udvekslingsstudenter fra kl. 15 - 20.
Vi var i alt seks udvekslingsstudenter; Isabella (Danmark), Filip (Sverige), Jeff (Kina), Cho (Korea), Kelvin (Vietnam) og mig. De er alle søde at snakke med, selvom de asiatiske drenge dog er lidt stille - føler mig meget snaksalig i forhold til dem, haha. Efter vi havde badet i poolen i omkring 2 - 3 timer spiste vi aftensmad og desesrt ude på terrassen. Zipporah kørte mig hjem omkring klokken halv ni, eftersom det var for mørkt til at gå alene. Amerikanere er rigtig søde på det område.
Det var rigtig hyggeligt, og glæder mig til vores tur sammen til Grand Canyon den 25. september!

Hvordan står det til i Danmark? Er der sket noget spændende siden jeg rejste? Fortæl, fortæl.



2 kommentarer:

Anonym,  7. september 2010 kl. 12.36  

Grethe skrev
Hej Sophie
Nyder at læse dine beretninger og se de dejlige fotos. Mindes alle de dejlige vandreture jeg var på i Thule, og ofte i amerikansk selskab:) Din mor er taget til sjælland idag og kommer først retur lørdag, så her er tomt. Vi har fået pakket lidt mere ud, flyttet rundt på ting og sager, men men men her er ikke for meget plads:)Efteråret nærmer sig, men det har også sin charme. Igår var der kommunalmøde på Ærø, hvor det blev besluttet at nedlægge en af færgerne, så det giver selvfølgelig protester, da hver by gerne vil beholde sin færge. Sov godt

Mor,  7. september 2010 kl. 21.45  

Hej skat

Pool party - lyder som om det er taget lige ud af en film :-) Og det er dit liv næsten også - du oplever så meget. "En udvekslingsstudents oplevelser" - kunne sagtens være titlen på en bog :-)

Det er godt nok en dejlig pool og det må være hyggeligt på den måde at være sammen med "ligestillede"

Grand canyon bliver helt sikkert en oplevelse for Jer alle - er sikker på at du vil tænke tilbage på vores helikoptertur :-)

Elsker dig

Send en kommentar