Ultimate football

>> onsdag den 15. september 2010

Skoledagen gik fint, ikke rigtig noget at kommentere der. Vi havde en test i Zoology H, som jeg tror gik fint nok. Jeg brugte mit spisefrikvarter på at hjælpe til i skolens atletik-kantine sammen med Shelby, hvor jeg så fik gratis frokost bagefter. Det var nu bare pizza og breadsticks, egentlig ikke særlig godt, men ak ja.
Jeg fik mig et skab i pigernes omklædningsrum i dag, hvilket er godt, for er træt af at vente på, at skolens pedeller får tid til at se på mit skab på skolegangen! Dagens cross country træning bestod af opvarming, styrketræning og derefter... ultimate football! Jeg var på hold med blandt andet Shelby, som døbte vores hold Team Victory og det andet hold Team Maybe Next Time, haha.
Da jeg kom hjem stod det på 19 siders læsning i min zoology bog. Normalt ville det være okay, men når det handler om vand, molekyler og grundstoffer, så mister jeg interessen efter de første par linjer. Efter en tur til Great Harvest (verdens bedste butik med friskbagt brød, nam nam) spiste vi aftensmad - var dog ikke særlig sulten. Heidi er fortsat på "sawmp water"-kur, hvilket hun er indtil slutningen af næste uge. Fatter ikke hvordan hun gør det!
Dagens højdepunkt? Jeg er kommet med i student council! Blev så super glad da jeg fik det at vide. Det har virkelig hjulpet med at få mit skema i orden. Så fra i morgen af har jeg Principles of Leadership i stedet for Theater I, og jeg får 2nd lunch i stedet for 1st lunch. Plus Katie har ændret hendes skema, så hun kommer til at være i min Zoology H klasse. Skolen ser lige pludselig lovende ud igen :)

Indstillingerne for mine fotoalbums burde være ændrede nu, så i alle kan se billederne. For at svare på det med gennemsnitskarakteren, så er jeg ret sikker på, at du ikke må have karakteren 4 i nogle af dine fag. Hvis du allerede har problemer med et fag på dansk, så vil det kun blive sværere på et andet sprog. Har dog aldrig hørt tale om et gennemsnit. For at være på den sikre side, bør du nok sende Explorius en mail. Og Anette, det er fordi jeg hiver mit kamera frem på de rigtige tidspunkter. Øvelse gør mester, som man siger.
Forresten, til alle jer der er så søde at kommentere. Vil i ikke nok skrive jeres navn i stedet for "anonym" eller kælenavn? Det ville være dejligt at kunne skelne jer fra hinanden. Tak :)

8 kommentarer:

Minun Nimeni on Julia 15. september 2010 kl. 23.17  

Ultimate Frisbee is awesome!!!
Loving all your photos Sophie!

ANETTE,  16. september 2010 kl. 00.02  

Det havde jeg sgu ikke set at man kunne gøre, well, nu har jeg skrevet mit navn - tilfreds? :D
NEJ! De kamera er bare generelt bedre en mit ... på en eller anden måde.. xD

Maia,  16. september 2010 kl. 00.13  

Hej igen!

angående det med karakterene, jeg har 2 fag hvor jeg har karakteren 4, i dansk og matematik mundligt. Til gengæld har jeg over 4 i sprog fagene. Gør det nogen forskel? Jeg håber virkelig jeg kan komme afsted alligevel, har lige bestilt et interview. Damen jeg snakkede med sagde at jeg skulle have et snit på mindst 7, og det har jeg. Men nu bliver jeg helt i tvivl...

Anonym,  16. september 2010 kl. 01.04  

Charlotte:

Hej Sophie, TILLYKKE med valget! Så falder alle de andre brikker også på plads, dejligt! Og ja, jeg vil gerne tilslutte mig koret af begejstrede billede-kikkere :-)

Knus
Charlotte

Katja,  16. september 2010 kl. 04.23  

Man kan desværre stadig ikke se billederne :/

Mor,  16. september 2010 kl. 12.45  

Hej skat.

Sikke et dejligt blogindlæg - glæden bobler i dig :-) Det hele begynder at falde på plads i skolen - rigtig dejligt for dig. Du og Katie har en del at fejre på lørdag :-)

Lots of love from Mom <3

Anonym,  16. september 2010 kl. 12.56  

Grethe sagde
Hvor er det dejligt at læse, at skoleskemaet nu ser lovende ud:) Tillykke med valget. Hvad kan det ikke føre til?

Sophie 16. september 2010 kl. 21.08  

Maia, jeg er ikke helt sikker angående karaktererne. Tror ikke de bryder sig så meget om karakterer under 7, så de vil nok bede dig om at stramme lidt op, hvis de godkender dig efter dit interview. Vil dog sige med det samme, at matematik herovre er mere intenst, og at de generelt er længere fremme end de danske folkeskoler, så det kunne måske gå hen og blive et problem. Jeg har altid klaret mig ganske udmærket i matematik, men herovre har jeg problemer med faget. Lige meget hvad, så vil du finde ud af det til dit interview. Den danske afdeling af Explorius er utrolig sød og imødekommende ;)
Forresten, Katja, så skal du logge ind for at se billederne på Facebook.

Send en kommentar