Surprise party

>> fredag den 17. september 2010

I dagens student council klasse havde vi 'birthday bash', hvilket jeg forklarede hvad var i sidste indlæg. Så de læste nogle papirer højt, som folk udfylder om sig selv, hvorefter resten af klassen skal gætte hvem der er tale om. Bagefter stod det ellers på spisning. Der var mindst 20 forskellige slags cookies, for ikke at glemme alle kagerne og hovedretterne! Følte mig 10 pounds tungere bagefter, haha.
Vi havde en prøve i fransk i dag, om alt det vi har lært indtil nu. Er rimelig sikker på at det gik godt. Matematik går okay, mest fordi vi kun tog noter i dag, og det samme gælder for American Literature H.
Cross country var næste uudhodeligt i dag! Vi startede ud med en super kort og let rute rundt om parken og tilbage igen. Men så nemt slap vi ikke. Lige så snart vi kom tilbage, blev vi dirigeret over på atletikbanerne, hvor vi skulle træne vores slutspurt. Vi løb seks gange i alt, først 600, 500, 400, 300, 200 og 100 meter. Havde bare lyst til at dø!

Da jeg kom hjem tog jeg et bad, hvorefter little Ernie og Caleb kom forbi, fordi de skal blive her weekenden over. De tog i biografen med Heidi, og ikke lang tid efter kom Katie og hentede mig, hvorefter vi kørte til Carly's hus, hvor hun holdt surprise party for hendes bror, som havde fødselsdag. Det var smadder hyggeligt, og fik mødt en del mennesker, samt snakket med nogle jeg allerede kendte eller havde hilst på. Vi hørte musik, dansede, snakkede og legede sjove lege udenfor. Kan stadig godt mærke, at jeg er en udlænding og at jeg ikke rigtig kender folk, men det bliver bedre :)
I morgen skal Katie og mig ud at shoppe i et shoppingcenter kaldet Galleria. Glæder mig til at komme ud og få købt mig noget nyt tøj. Det gik for nylig op for mig, hvor lidt tøj jeg egentlig medbragte! Skal eventuelt også hen og se på noget fashion show, som nogle af pigerne jeg mødte her til aften laver.
Det bliver en travl weekend, eftersom jeg også skal have presset mine lektier ind et eller andet sted mellem alle de ting jeg skal. Ugh, der er ikke ét tidspunkt herovre, hvor man ikke har lektier for!

I morgen er det min lillesøster Nikolines fødselsdag, så hvis i alle ville ønske hende tillykke her på bloggen, når jeg opdaterer i morgen, tror jeg hun ville blive glad :) Jeg savner dig søs! ♥

5 kommentarer:

Emilie,  18. september 2010 kl. 07.27  

Hej Sophie, vil du ikke forætlle hvad du synes om at rejse med explorious? :-)

Maia,  18. september 2010 kl. 09.00  

Tillykke Nikoline :P

Mor,  18. september 2010 kl. 13.57  

Hej min skat

Birthday bash lyder som et overflødighedshorn af alskens gode sager - og cookies lyder temmelig godt :-) Til hengæld må cross country med det du beskriver, føles som et mareridt .... godt du overlevede - du er for sej.
Jeg kan sagtens følge dig i, at du ikke medbragte særlig meget tøj - husker tydeligt, hvordan vi pakkede ud og om den 12. august :-)
Savner dig Tulle - lots of love from Mom <3

Anonym,  18. september 2010 kl. 14.39  

Grethe sagde
Det lyder sjovt, kunne de gætte dig? Er godt klar over at du mangler tøj, vi fjernede meget fra din kuffert, vil aldrig glemme den aften. Vi har igen idag fået ordnet lidt ting, bl.a en hylde i skabet i bryggerset, som jeg kun har tænkt på i 13 år:)

Lillesøster,  19. september 2010 kl. 04.07  

Taak:D

Savner dig søs <3

Send en kommentar