Las Vegas vs. Chaparral vs. Valley

>> tirsdag den 14. september 2010

Jeg startede dagen ud med at gå glip af min American Literature H klasse, fordi det var cross country holdets tur til at spise morgenmad med Mrs. Brockett, skolens rektor. Hyggelig måde at starte dagen på, og god mad, selvom jeg nok ikke burde have spist så meget af den, haha.
Jeg tog vocabulary-testen om igen i min guidance-time, og fik uden videre A for den. Efter skole fik jeg udskiftet min Applied Algebra II til den normale Algebra II klasse, efter at have siddet og stirret ud i luften i en halv time i min nuværende matematik-klasse, fordi jeg blev færdig før tid. Hun ville ikke rykke mig ned på et lavere niveau så jeg kunne tage Honors, eftersom jeg er junior - selvom de andre udvekslingsstudenter har nemmere matematik-klasser end mig! Min counselor siger at de ikke kan flytte mig igen, så jeg håber at jeg kan følge med på det niveau!
Havde mit interview for Student Council efter sidste time i dag, hvilket jeg tror og håber gik okay. Jeg kan ikke vide det med sikkerhed før torsdag, men jeg er virkelig bange for at jeg ikke bliver optaget. Jeg vil ikke være fanget i Theater I og 1st lunch :(

Efter at have fået et lift hjem af Michael, tog jeg lidt senere tilbage til skolen, hvor cross country holdet steg ind i den gule skolebus og kørte mod Chaparral, hvor ugens race fandt sted. Sad ved siden af Katie på vejen derhen, og hun spurgte om jeg ville ud at shoppe sammen på lørdag. Vi løb to runder på i alt 2.4 miles mod Chaparral og Valley high school. I hele første runde førte Shelby, Jessica og mig, altså var der udelukkende wildcats i spidsen. Men i anden runde kom der en pige fra Valley og overhalede os og tog 1. pladsen. Las Vegas pigerne løb af med 2. - 7. pladserne, samt nogle pladser længere nede - jeg kom på 3. pladsen, altså blev jeg nr. to fra Vegas :)


7 kommentarer:

Anonym,  15. september 2010 kl. 00.13  

okay Sophie.. Nu må jeg vide det.. Jeg har det samme kamera som dig, hvordan fanden kan du tage så gode billeder?! Ö

xoxoxo Kleo

Anonym,  15. september 2010 kl. 04.00  

Hej Sophie
Jeg vil lige spørge om du ikke kunne ændre dine indstillinger i dit Fotoalbum August-September, for man skal være ven med dig på facebook for at kunne se billederne

Hilsen din trofaste læser;P

Maia,  15. september 2010 kl. 11.34  

Goddav' d:

Jeg har hørt man skal have mindst 7 i gennemsnit i standpunkt for at kunne komme afsted med Explorius, er det rigtigt?

Mor,  15. september 2010 kl. 12.31  

Hej min dejlige Tulle.

Hvad mon det var for en morgenmad du fik ? Noget lækkert tror jeg :-)
Tro på dig selv - selvfølgelig kan du følge med i matematik - håber sådan at der er nogle søde elver, som du jo skal følges med resten af skoleåret.
STORT tillykke med din flotte 3 plads - og placeringen som 2 hurtigste wildcat - du kan være stolt og tilfreds med dig selv <3
Jeg krydser fingre for at du optages i Student Council - det kunne være rigtig fedt for dig.

Lots of love from Mom <3

Anonym,  15. september 2010 kl. 12.36  

Grethe sade

Hej seje Sophie,
Flot som du kan løbe og så i den varme. Bare det går iorden med dit skema. Vi har spist brunkål, rigtig vintermad, passer godt til vejret, regn og rusk. Så nyd den dejlige varme

Anonym,  16. marts 2013 kl. 07.31  

Great info. Lucky me I found your website by chance
(stumbleupon). I have saved as a favorite for later!


Feel free to surf to my page; hair loss treatment

Anonym,  18. marts 2013 kl. 20.19  

Exceptional post however I was wanting to know if you
could write a litte more on this topic? I'd be very grateful if you could elaborate a little bit more. Kudos!

My homepage; www.unisoncreations.ca

Send en kommentar