Weekend nr. 49

>> lørdag den 11. december 2010

Fredag sprang jeg fodboldtræningen over, eftersom vi skulle bruge hele dagen på at dekorere vores tildelte gang på skolen for den kommende og sidste uge før juleferien, kaldet Winter Week. Hver årgang bliver tildelt en gang, som de skal lave skilte til, og fredag skulle disse så hænges op.
Jeg brugte 6 timer på at male skilte, hænge dekorationer op, brænde mig på limpistolen, rende frem og tilbage mellem cafeteriet og vores tildelte gange osv. Da Micah kom og hentede mig klokken halv syv, havde jeg tilbragt 12 timer på skolen den dag. Og gangene var endda ikke færdige da jeg tog hjem!
Ernie og Caleb var kommet på besøg, og vi spiste alle sammen pizza da vi kom hjem, hvilket er en sjælden ret her i huset. Efter at have skiftet og gjort mig klar, hentede Shelby mig, hvorefter vi hang ud sammen resten af aftenen. Fordi jeg stadig ikke har fået afklaring om det med overnatninger hos venner, kørte hun mig hjem til midnat - tiden jeg skal være hjemme på i weekenderne.
Da jeg kom hjem brugte jeg derefter de næste 2 - 3 timer på at skype med Helene, min dejlige og skøre veninde. Det var smadder godt at få snakket med hende igen, på trods af at hendes internet testede vores tålmodighed ved hoppe af talrige gange!


Lørdag morgen sov jeg længe og vågnede først klokken 10. Heidi og Mike havde haft alle missionærerne i området over for morgenmad klokken halv ni, men udover at vågne kortvarigt mens de sang, sov jeg gennem spektaklet. Det siger vidst noget om niveauet af min træthed!
Lidt efter middagstid tog Mike, Micah, Claire, Ernie, Caleb og jeg i biografen og så den tredje Narnia film, Narnia: The Voyage of the Dawn Treader. Narnia filmene har aldrig lige været min kop te, men det var nu en okay film, og det var hyggeligt. Vi endte med at gå til en anden biograf end vi havde planlagt, fordi vi kom for sent ud af døren, og vi fik lige en hurtig frokost før filmen begyndte - mere pizza!
Da vi kom hjem spiste vi aftensmad, og bagefter læste jeg en smule lektier. Om aftenen satte jeg mig til at se The Prestige sammen med Micah nede i stuen, men jeg var alt for træt til at se den færdig.
Så nu vil skynde mig at få noget søvn!

2 kommentarer:

Anonym,  12. december 2010 kl. 10.15  

Hej Sophie

Undskyld Helenes elendige internetforhold. Hun bor tilsyneladende bag en internetafvisende mur, som tror, at den skal være en rigtig firewall. Næste gang kunne hun jo lette måsen og vandre de 10 meter til computerrummet eller måske ligefrem 15 meter til Julles værelse, hvor hun også kunne sidde i fred og ævle løs uden forstyrrelser.

Kærlig hilsen, Henriette

Grethe,  12. december 2010 kl. 14.28  

Det ender med du kan få sommerferiejob hos mig:)

Send en kommentar