Fodboldkamp mod Chaparral

>> torsdag den 16. december 2010

I dag havde jeg hele to prøver, en i algebra 2 og en i zoology. Matematikprøven gik vidst fint, men zoology kunne helt klart godt være gået bedre. Fik forresten også at vide, at jeg har bestået færdighedsprøven i matematik, så jeg behøver ikke tage den prøve igen i foråret, juhuu!
I student council i dag skulle vi alle medbringe en "white elephant gift", som er en forholdsvis billig gave, som alle medbringer og så bliver fordelt mellem folk. Lidt ligesom pakkeleg, bare uden stopur, terning og uretfærdighed med at der er nogen, som ikke får en pakke. Jeg havde dog glemt min pakke i min fodboldtaske, som jeg låser inde i mit skab i omklædningsrummet, og medmindre man har idræt, må man kun komme ind i omklædningsrummet før og efter skole. Der var dog andre som heller ikke havde deres pakke med, så jeg tror vi gør det i morgen selv.


Efter skole havde vi en kamp mod Chaparral High School. Jeg var som sædvanlig bænkevarmer hele første halvleg, hvor ingen bliver skiftet ud. Brugte tiden på at snakke og kigge på mens andre forelskede sig i mit kamera og tog billeder i massevis. Jeg kom ind på banen i det meste af anden halvleg, hvor jeg spillede okay, selvom jeg missede to chancer for at score. Vi endte dog med at vinde 12 - 0, så det vist en del om kampens sværhedsgrad!


Efter fodbold hentede Claire mig, hvor jeg kom hjem til en julepakke fra familien Ægidius; Christian, Tina, Nicolai, Jonathan og Cecilie. Gaver, slik, tegninger og breve - bedre bliver det ikke! Mange tak til jer alle sammen, det var virkelig dejligt :)
Efter at have guffet nogle små chokolade-julemænd og pebernødder i mig, løb jeg 3 miles på løbebåndet. Derefter skrev jeg min stil om The Crucible færdig, og om ikke så længe skal jeg øve fransk med min mor over skype, eftersom vi har en test i morgen.

3 kommentarer:

Unknown 17. december 2010 kl. 11.24  

Kære Sophie.
Godt pakken endelig kom frem - vi var ved at være bange for den var gået tabt. Håber det ku bruges - lidt blandet herfra. Stort knus herfra

Grethe,  17. december 2010 kl. 11.56  

Hej Sophie

Så har vi også fået julepakke - fra dig, tusind tak. Og nej, jeg har kun kigget på den:)

"låste" mig inde på værkstedet efter fyraften med en kold juleøl og startede på en tiltrængt oprydning. Fortsætter imorgen tidlig (dog uden øl)
Forstår godt de er interesseret i dit kamera, det tager nogle meget flotte billeder- eller er det fotografen?

Mor,  18. december 2010 kl. 08.44  

Hej skat

TILLYKKE med bestået færdighedsprøve i matematik og med endnu en storsejr i fodbold.

Og endnu en pakke - du bliver noget så forkælet :-)

Je t'aime ♥

Send en kommentar