Julen 2010

>> onsdag den 29. december 2010


Hytten vi boede i lå i den lille by Kanap i Utah.


Claire og jeg efter vi havde hængt alle vores julesokker op.


Hele familien foran Moqui Cave, som vi besøgte juleaften.


Der bliver lavet mad i køkkenet til juleaftens "Christmas Paloozza" med retter fra forskellige lande.


Os alle sammen i vores hyggelige nattøj, som vi fik af Heidi og Mike i dagens anledning.


Layne, Claire, Ernie, Micah, Caleb og Natalie i gangen, da vi ventede på at åbne vores julesokker.


Mig med min julesok med dens indhold.


Da vi langt om længe var færdige med at pakke gaver op.


Alle mine dejlige julegaver, som jeg er rigtig glad for!


Aftensmaden på juledag (25. december), som mindede en del om Thanksgiving.


Morgenen den 26. december var der endelig faldet sne!


Lige før vi begyndte vores hiking i Zion National Park.


Mig med Zion i baggrunden.


Os alle sammen i vores natbukser, som vi fik fra bedstemor Wixom.


Familiebillede af familien Wixom ude i sneen.


Billede af os alle sammen med vores "Wixom University" trøjer.

3 kommentarer:

Nanna Christensen,  30. december 2010 kl. 06.35  

Hej Sophie
Har lige et lille spørgsmål som jeg håber du kan svare på. :)
Du skriver under din spørgsmål og svar at du sparede omkring 20.000 kr op til det her ophold og nogen af penge kom fra legater.
Kan du huske hvor du søgte de legater? Spørger en kommende udvekslingsstudent. :)

Grethe,  30. december 2010 kl. 11.38  

Hej Sophie

Tak for de mange fine billeder, du er flittig med dit kamera. Det ser så hyggeligt ud i "hytten".

Mor,  30. december 2010 kl. 12.06  

Hej skat

Hvor er det bare nogle gode billeder - dejligt endelig at se dem :-)

Du og Zion klæder hinanden ♥

Elsker dig

Send en kommentar