2. søndag i advent

>> søndag den 5. december 2010

Glædelig 2. søndag i advent alle sammen! Nu vil jeg tænde det adventslys, som jeg ikke har :)
Vi kom for sent i kirke i dag, fordi Micah og Layne sov over sig. Jeg tog hjem efter to timer, fordi jeg havde hovedpine og kvalme. Da de andre kom hjem fra kirke, hjalp jeg med at plukke granatæbler fra træet i haven. Man kan stadig gå rundt udenfor uden jakke - det føles slet ikke som december!
Bagefter stod den på skype med min mor, samt advents- og kalendergave! Dagens gave var en nøglering med det danske flag, og min adventsgave var cd'en Elsk Mig I Nat fra musicalen som jeg var inde at se i Tivoli på denne tid sidste år. Den er selvfølgelig allerede røget ind på min iPhone, og jeg regner med at afspille den på repeat i et par dage ;) Mange tak mor!


Vi spiste aftensmad tidligt i dag, som vi gør hver søndag, og Emily og hendes far kom forbi og spiste med. Efter aftensmaden sad vi og så en kirkeudsendelse i tv med honningkage til dessert, men jeg var utrolig træt, så jeg halvsov desværre lidt. Om aftenen skrev jeg min outline til i morgen færdig, og Amy kom og hentede hendes honningkagehus fra i går.

2 kommentarer:

Mor,  6. december 2010 kl. 13.40  

Hej min dejlige datter

Jeg tænker på dig hver søndag når adventslyset tændes - du er altid med mig i mine tanker og i mit hjerte.

Hvor lyder det dejligt at man kan gå rundt udenfor uden jakke - sådan er det ikke herhjemme. Temperaturerne svinger op og ned. Men ikke meget sne her på øen.

Godt du kom tidligt i seng i dag - det var vist tiltrængt :-)

Elsker og savner dig ♥

Grethe,  6. december 2010 kl. 13.56  

Flot ny blog du har lavet. Sjovt med skiftende billeder. Ærø er jo en sydhavsø, så vi har ikke mærket meget til sneen endnu

Send en kommentar