En hyggelig aften

>> tirsdag den 21. december 2010

Dagen startede ud med en våd og mudret omgang fodboldtræning, hvilket var langt fra fornøjelig. Det regnede hele dagen, så Paulo og jeg kunne ikke tage ud at løbe bagefter. Da jeg kom hjem tog jeg et langt, varmt bad, hvorefter jeg pakkede de sidste julegaver ind og lagde dem ind under træet. Ja, i hørte rigtigt. Lige så snart pakkerne er pakket ind her i USA, bliver de lagt under træet. Ingen tænker på, at folk kan snige sig hen og føle på pakkerne, næh nej!
Om eftermiddagen skypede jeg med Karen og Nikoline, min gudmor og lillesøster. Det var rigtig hyggeligt, også selvom jeg vidst fik skaffet Niko lidt problemer på halsen, fordi hun blev længe oppe for at skype.
Bagefter tog Claire og mig til kiropraktoren, for at blive tjekket. Efter Micah og jeg kom i den mindre bilulykke, fik jeg en stor check fra forsikringsselskabet - herovre er alle jo bange for at blive sagsøgt - som skulle bruges til at tjekke, om alt stadig er, som det skal være. Der var ikke noget galt, selvom det dog viste sig, at min højre hofte/skulder var hævet lidt over min venstre side, så det rettede kiropraktoren lidt på. Jeg fik også knækket en del led, og en øvelse, som jeg kan lave dagligt, for at komme af med ømheden i min lænd.

Om aftenen kom der en kæmpe familie forbi, som min værtsfamilie er gode venner med. Vi spiste aftensmad og dessert, og senere på aftenen opførte børnene et lille krybbespil, hvilket åbenbart er en tradition. Meget sødt, og en hyggelig aften. Colette og Justin prøvede blandt andet at lære at tale dansk, så de sad i lang tid og bare gentog "smør" og "kanel". En lektion i dansk er altid underholdende :)
Da alle var gået hjem, tog jeg mig en løbetur efter al aftenens overspisning (specielt af cookies), og bagefter sad vi alle i stuen og så to episoder af The Middle - sjovere tv show skal man lede længe efter! Til sidst måtte jeg gå i seng, fordi jeg var ved at falde i søn på sofaen.

2 kommentarer:

Mor,  22. december 2010 kl. 11.29  

Hej skat

Der er vel ingen der er så nysgerrige. at de skal hen under træet og føle på pakkerne ??? :-)))

Godt at du blev tjekket hos kiropraktoren og også fik nogle gode fif til afhjælpning af dine gener i lænden.

Lyder som en hyggelig aften I har haft med diverse former for underholdning :-)

Elsker og savner dig

Grethe,  22. december 2010 kl. 12.41  

Fint at du har været hos kiropraktoren og fået et tjek. Lyder dog som om det gjorde lidt ondt, AV :)

Send en kommentar