3. søndag i advent

>> søndag den 12. december 2010

Min morgen startede ud med, at døren til mit værelse sprang op, og Caleb råbte at jeg skulle stå op, for nu skulle vi i kirke. Der var dog stadig en halvanden time til, så jeg prøvede at forklare ham, at jeg ikke stod op før om en halv time. Han kom dog løbende ind igen efter 20 minutter, og råbte at jeg ikke skulle med i kirke, fordi jeg ikke ville stod op. Meget bedårende, haha :)
De tre timers kirke var fint nok. Jeg var ved at falde om af træthed til selve gudstjenesten, men de to andre timere havde jeg mere energi. Efter kirke skypede jeg med min mor og åbnede dagens adventsgave; et krus for "en fremragende fotograf" og to par løbesokker. Mange tak til min mor og Grethe!

Layne kørte Ernie og Caleb hjem om eftermiddagen, og Heidi tog til kortræning, så det var bare Mike, Micah, Claire og mig til aftensmaden i dag. Vi spiste som altid tidligt (lidt efter kl. 4), og vi havde det rigtig hyggeligt!
Jeg forsøgte at lave lektier i dag, men det gik knap så godt. Jeg forstod ikke halvdelen af dem, så skal have stillet nogle spørgsmål i morgen. Om aftenen sad vi alle og snakkede i en times tid, fordi vi skulle have aftenbøn, men det trak - som altid - ud. Det var nu alligevel hyggeligt nok.


Den smukke solnedgang i Las Vegas i december måned. Det ligner, at det stadig er sommer her!

2 kommentarer:

Mor,  13. december 2010 kl. 05.36  

Hej skat

Dejligt med lidt selskab på værelset om morgenen, ikk ? :-) Det er ikke sådan at være populær :-)

Nyder vores skype-timer. Og som jeg sagde : en ekstra adventsgave er på vej til dig min skat.

Fantastisk solnedgang på en søndag i årets sidste måned.

Love and miss you so much ♥

Grethe,  13. december 2010 kl. 13.59  

En rigtig hyggesøndag. Selvom det ikke er så varmt mere hos dig, er det dog bedre end her.
Smuk solnedgang

Send en kommentar