The Bænkevarmer

>> torsdag den 9. december 2010

Okay, så før vi går i gang, skal det lige siges, at min matematiklærer, Ms. Strain, har en meget speciel og sjov personlighed. Hun snakker nogle gange til sig selv midt i undervisningen, hun siger det mest tilfældige ting og så har hun altid masser af energi. Meget venlig person dog, som altid giver dig en ekstra chance!
Ms. Strain elsker julekort, så hvert år har hun en tradition med at lave et lille projekt for hendes klasser. Den går ud på, at de kan lave hende et julekort/nytårskort, som på en eller anden måde skal have noget med matematik at gøre, og så kan man hive sin karakter op ved at score ekstra point. Der sker ikke noget, hvis man ikke laver det, så det er udelukkende en bonus. Så finder hun en måde at lægge karakterne ind i systemet, og vupti! Hun får en masse julekort at læse i hendes fly til New York - det er åbenbart hendes favoritmåde at tilbringe flyveturen på!

Efter skole havde vi et kort møde for junior klassen i student council med en opdatering på hvad vi er i gang med. Bagefter klædte jeg om og hjalp med at gøre fodboldbanen klar til vores træningskamp mod Del Sol. Jeg tilbragte hele kampen som bænkevarmer, hvor jeg snakkede med Maybelline, Allie og andre som delte min skæbne. Forskellen var bare, at de fleste sad ude fordi de hade misset træning eller deres karakterer ikke ar gode nok. Jeg sad bare ude fordi... hm, jeg er egentlig ikke helt sikker. Jeg gætter på at det er fordi jeg har spillet af lort til indtil videre?
Da jeg kom hjem var nyt om ISE, hvilket bare gjorde mig endnu mere forvirret. Endnu engang var min mor der til at få mig til at falde ned på jorden igen, mange tusind tak! Derefter var det lektier, aftensmad, lektier og en tur til Fresh & Easy med Layne for at købe blomster og cookies til Zipporah (på Heidis opfordring).

1 kommentarer:

Mor,  11. december 2010 kl. 22.53  

Hej min skat

Håber du finder et godt motiv til dit julekort til Ms. Strain - jeg synes nu nogen gange godt at det kan være "befriende" at der er plas til forskelligheder og særheder hos et menneske - det gør verden til et spændende sted at være :-)

Kæmp videre med fodbolden - der er en grund til at du er på det team - ting tager tid...

Elsker og savner dig <3

Send en kommentar