Der er længe, længe til...

>> mandag den 20. december 2010

Julen i år føles ikke som den plejer. December er fløjet forbi uden den store julestemning for mit vedkommende, med undtagelse af de dekorerede huse i området. Det er en underlig følelse ikke at skulle fejre hverken jul eller nytår med min familie eller venner i år. Nytår er nok dét, som jeg gruer mig mest for, fordi det ikke er en lige så stor begivenhed, som i Danmark. For at omskrive den kendte, danske julesang:

Den 13. juni kommer jeg hjem igen, der er længe, længe til...
I dag stod jeg tidligt op, da vi havde fodboldtræning klokken 8. Efter en halvanden times træning, gik jeg hjem til Paulo, som bor lige over for skolen. Jeg efterlod min taske der, hvorefter Paulo og jeg tog en god 3.5 miles løbetur hjem til mig. Det var dejligt at få motioneret så meget fra morgenstunden, og vi fik snakket en del mens vi løb, så det var hyggeligt. Da vi nåede frem, gav Claire os et lift tilbage til Paulo's hus, hvor vi satte ham af og jeg hentede mine ting. Efter en tur på biblioteket, kørte vi hjem. Jeg forsøgte at se The Karate Kid, men internettet gad ikke loade videoen ordentlig, så det var lidt af en frustration.
Om aftenen havde vi missionærerne ovre for aftensmad, og senere hjalp jeg Micah med at pakke gaver ind til en familie, som hun havde "adopteret" - en familie som ikke har så mange penge, så hun giver dem gaver. Colette og Justin flyver ind i lufthavnen lidt før kl. 2 i nat, så Claire bliver nødt til at hente dem.

Gaverne til familien, som Micah havde adopteret, og som vi pakkede fint ind.

3 kommentarer:

Mor,  21. december 2010 kl. 09.44  

Hej skat

Julen hjemme er heller ikke som den plejer - DU er savnet ♥♥

Dejligt med både fodboldtræning og løb - rigtig god start på dagen.

Nogen fine julegaver I har pakket ind :-) der er nogen der bliver glade.

Tænker på dig - har dig med i mit hjerte uanset, hvor jeg er.

Elsker og savner dig ♥♥

Grethe,  21. december 2010 kl. 14.45  

Ja det bliver en meget anderledes jul for dig, for din mor og for os. Mon ikke der bliver en varm telefonlinie:)
Selvom det virker svært og måske lidt uoverskueligt lige nu, er jeg sikker på, det vil blive en højtid, du vil mindes med glæde.
Meget sødt af Micah at "adoptere" en familie,måske noget vi selv skulle tænke lidt mere over

Camilla Holm 23. december 2010 kl. 05.46  

Ej, det groenne papir har vi ogsaa! Har i koebt det i Dollar tree?
Lyder til du har det super godt! :)
Men ja, jeg har det helt paa samme maade med at december bare er floejet og julen er lige om snart.

Send en kommentar