Sejr over Sunrise Mountain

>> tirsdag den 14. december 2010

I dag var det holiday hat day, hvilket vil sige at vi skulle have nisshuer eller andre former for julehatte på. Jeg havde et rensdyrgevir på, som Micah havde skaffet mig.
Vores guidance klasse var aflyst i dag, fordi vi havde en assembly hvor koret, bandet og orkesteret optrådte. En assembly er forresten en slags forsamling, hvor hele skolens samles for at se noget, som bliver fremvist. Det var en rigtig god optræden, og jeg fandt ud af, at jeg kender overraskende mange fra koret! Det tog en hel time, så vores timer resten af dagen var 5 min. kortere.
Efter skole kørte alle os fodboldpiger i bus hen til Sunrise Mountain High School, som vi skulle spille kamp mod i dag. Det er en splinterny skole, som åbnede for kun et år siden, så de er ikke særlig gode mht. sportsgrene endnu. Jeg fik spillet størstedelen af 2. halvleg, og jeg kunne faktisk mærke, at jeg har forbedret mig en smule! Vi gik af med en sejr på 9 - 1 :)

Claire kom og så sidste halvleg af kampen, og bagefter kørte vi til Galleria Mall, hvor jeg fik byttet to ting i Aeropostale, købt de Converse All Stars som jeg har ledt efter i månedsvis, samt købt et par "sliders" - et par under-shorts til at holde dig varm, når du dyrker sport om efteråret/vinteren.
Om aftenen blev hele situationen med overnatninger hos venner bare endnu værre, og jeg fik endnu engang smidt endnu flere regler i hovedet. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre, jeg har aldrig været mere frustreret i mit liv. Hver eneste gang får jeg simpelthen bare lyst til sige "fuck det" og tage hjem til Danmark, hvor livet er så meget mere enkelt og ligetil. Jeg undskylder på forhånd mit dårlige humør resten af ugen, men jeg er ved at være nået til det punkt, hvor jeg har fået nok af min amerikanske organisation...


Den smukkeste solnedgang jeg længe har set, set fra fodboldbanen på Sunrise Mountain High School.

2 kommentarer:

Mor,  15. december 2010 kl. 12.16  

Hej skat

Godt valg med et rensdyrgevir - det er jo julemåned :-)

Dejligt med en storsejr og endnu vigtigere : du kan mærke fremgang - godt gået skat.

Jeg forstår dine frustrationer omkring sleepovers og det er ganske enkelt uholdbart at situationen endnu ikke er ... der er nogen, der må have røde ører.

Smuk solnedgang - hvordan må den så ikke have været at se den "live". Dejligt at du har tid og overskud til at tage billeder og lade os andre dele din oplevelse.

Elsker og savner dig

Grethe,  15. december 2010 kl. 12.17  

Kære Sophie
Kan godt forstå dine frustrationer, utroligt, at noget som burde være enkelt, skal gøres så besværligt

Send en kommentar