Las Vegas vs. Silverado

>> tirsdag den 7. december 2010

Min tirsdag startede ikke helt, som jeg kunne have ønsket mig i dag. Jeg kom for sent op om morgenen, så jeg havde ikke tid til at spise morgenmad. Så glemte jeg min frokost, hvilket vil sige at jeg måtte vente til om eftermiddagen med at få min første bid mad! Shelby reddede mig heldigvis, og gav mig et lift hjem efter skole, hvor jeg smed min taske af og tog min frokost, hvorefter hun kørte mig tilbage til skolen. Elsk på venligtsindede amerikanere, som bærer over med dig og giver dig et lift!


Vores træningskamp mod Silverado i dag startede kl. 3, og vi førte faktisk 3 - 1 indtil midtvejs i 2. halvleg, hvor Silverado scorede 2 mål inden for 2 minutter! Jeg fik da noget spilletid i dag i det meste af 2. halvleg. Jeg spillede dog stadig ikke særlig godt, og er fortsat rædselsfuld til at orientere mig på banen.
Efter kampen hentede Layne mig, hvorefter jeg kom hjem og skrev kort og pakkede gaver ind. Derefter kørte Layne mig hen til det nærmeste posthus, hvor jeg sendte et styks pakke med julegaver af sted til Danmark.


Om aftenen tog vi det store juletræ ind, som er næsten 4 meter højt! Mike, Micah, Layne og jeg pyntede det godt og grundigt, med lys, kugler, sløjfer og hvad der ellers var at finde i boksene med julepynt. Det blev rigtig flot da vi var færdige, også selvom det er et genbrugeligt plastiktræ ;)

3 kommentarer:

Minun Nimeni on Julia 8. december 2010 kl. 02.53  

That is one GIANT tree!!! It looks awesome!

Mor,  8. december 2010 kl. 14.19  

Hej skat

Ikke just den bedste start på dagen at komme for sent op og det bliver ikke bedre af, at du i mange timer ikke fik noget at spise. Men gudskelov for Shelby :-)

Jo mere spilletid, du får jo bedre bliver orienteringen. Husk hvor længe siden, det er du har spillet fodbold.

Flot, stort juletræ :-)

Elsker og savner dig <3

Grethe,  8. december 2010 kl. 14.25  

Sådan en dag burde man slet ikke være stået op:)

Send en kommentar