Juleshopping

>> lørdag den 18. december 2010

I dag vågnede jeg klokken 5 og begyndte at gøre mig klar til 5K løbet, bare for at få at vide, at løbet var blevet aflyst pga. vejret (som egentlig var helt fint). Så jeg fik 5 timers ekstra søvn, hvilket vist var meget tiltrængt!
Da jeg stod op spiste jeg morgenmad og snakkede lidt med Micah, Claire og Layne, hvorefter vi strak ud til et program. Bagefter fandt jeg ud at, at Shelby havde skrevet og spurgt om jeg ville med til Sportsco og få ordnet det med letterman's jacket. Jeg så den dog først en time senere, og de havde travlt, så det var for sent. Micah skulle dog til Henderson senere, så jeg fik adressen af Shelby, og så satte Micah mig af på vejen. Jeg begyndte at kigge på jakkerne med lidt hjælp fra en af butiksassistenterne, men jeg var virkelig i tvivl. Heldigvis mødte jeg Shelby's forældre, som var vendt tilbage for at få ordnet noget Shelby havde glemt. De hjalp mig helt utrolig meget, og jeg fik skiftet til en anden butiksassistent, som var virkelig god, og som kendte både min skoleinspektør og fodboldtræner. Det er helt utroligt så mange beslutninger der skal tages, når man bestiller en letterman's jacket. Størrelse, farver, mærker, placeringer osv.
Jeg var meget i tvivl om hvilket årstal jeg skulle putte på, fordi jeg jo er en junior, så hvis det skal være helt rigtigt, er mit grandueringsår 2012. Men jeg er her jo kun til år 2011, hvorefter jeg stopper på skolen. Efter gode råd fra både butiksassistenten og Shelby's forældre, endte jeg med at vælge 2011, da det er året jeg er her. Det gik slet ikke op for butiksassistenten, at jeg var en udvekslingsstudent, før Shelby's forældre fortalte ham det, fordi han sagde, at jeg snakkede så godt engelsk. En italiensk udvekslingsstudent havde været inde for at bestille en jakke tidligere på dagen, hvilket åbenbart havde været noget af en udfordring, pga. af hans begrænsede engelsk.

Shelby's forældre blev og hjalp mig, indtil jeg havde fået bestilt og betalt for jakken, hvilket jeg er helt utrolig taknemmelig for. Jeg ved ikke, hvordan min jakke havde set ud, hvis jeg ikke havde haft deres gode råd! De reddede sådan set min dag (og jakke). Micah kom og hentede mig da jeg var færdig, hvorefter vi kørte forbi nogle forskellige butikker på vej hjem.
Jeg var knap nok kommet ind ad døren, da Layne kom og spurgte, om jeg ville med til Premium Outlets for at købe de sidste julegaver. Jeg manglede stadig at finde en gave til Heidi, plus en "white elephant gift" (lidt ligesom en pakkeleg gave), så den var jeg med på. Vi brugte de næste par timer på at gå fra butik til butik, og jeg fik også returneret de Converse All Stars, som var for små (jeg havde allerede købt dem i den rigtige størrelse i en anden butik). Jeg fandt en gave til Heidi, og Layne fandt gaver til Colette og Claire. På vejen hjem hentede vi mad fra Taco Bell, som vi spiste i bilen på Target's parkeringsplads, hvorefter vi var inde i førnævnte butik og købe white elephant gift. Lad os bare sige, at min gave er helt og igennem skør!
Da vi kom hjem skypede jeg med min mor, men forbindelsen røg :(

2 kommentarer:

Mor,  19. december 2010 kl. 13.11  

Hej skat

Godt med al hjælpen fra Shelbys forældre - glæder mig meget til at se din jakke :-)

Ingen er vist i tvivl om dine engelsk kundskaber - men større ros kan man næppe få, når det kommer fra en amerikaner.

Er julegaverne så overstået ? Glæder mig til at høre, hvad din "white elephant gift" er :-)

Elsker og savner dig <3

Isabelle Benedicte Street 19. december 2010 kl. 13.54  

Hej Sophie. Jeg hedder Isabelle og følger din blog jævnligt. Jeg skal selv afted til USA næste år, så synes din blog er rigtig interessant.

Hvordan har du dog gjort din blog SÅ fed?
Og hvor laver du flere "Menuer" øverst?

Med venlig hilsen Isabelle

Send en kommentar