Ankomst fra London

>> onsdag den 8. december 2010

I dag vågnede jeg op til en email fra Explorius, om at de havde fået svar fra ISE med hensyn til overnatninger hos venner, og at der var grønt lys for mig. Min glæde blev dog hurtigt dulmet, da jeg efter fodboldtræning snakkede i telefon med min områderepræsentant, som fortsat insisterede på at et baggrundscheck var påkrævet af enhver familie, jeg overnatter hos.
Personligt fatter jeg pis og papir af dette, eftersom dette kun er en regel for værtsfamilier, men whatever. Vi prøver fortsat at finde en løsning, men indtil videre må jeg nøjes med at føle mig skide uheldig over at være blevet tilddelt den partnerorganisation, som jeg er. Hele min eftermiddag var bare én stor nedtur, som jeg egentlig ikke har lyst til at gå i detaljer om her. Lad os bare sige, at jeg er glad for, at min mor er den fantastiske person som hun er, og som jeg altid kan regne med!

Om aftenen tog vi ind og hentede Claire i McCaren Airport. Hun kom hjem efter en 3 måneders udveksling i London gennem hendes universitet. Med sig hjem bragte hun tunge tasker og masser at fortælle! Så vidt jeg har forstået venter hun med at forsætte i universitet til næste sommer, så hun skal bo her i Las Vegas indtil da. Tror det bliver hyggeligt at have hende herhjemme igen!

3 kommentarer:

Charlotte,  9. december 2010 kl. 05.08  

Hej du!

Kan godt forstå din frustration - hvorfor skal det være så firkantet???

Forresten fedt layout der er kommet her på sitet... kan slet ikke finde rundt :-)

Knus

Grethe,  9. december 2010 kl. 13.14  

Øv, øv og atter øv, hvorfor skal der tjekkes så meget hele tiden?

Mor,  9. december 2010 kl. 13.35  

Hej skat

Det har været 1 1/2 måned op ad bakke - og bedst som man tror, at nu er målet nået, bliver man bombet tilbage.

Men retfærdigheden må ske fyldest - det er et spørgsmål om tid.

Jeg elsker dig for den du er, og det du står for - husk det <3

Send en kommentar