U-Swirl, 7 Eleven & Del Taco

>> lørdag den 30. oktober 2010

Morgenen startede stille og roligt ud. Jeg stod op, spiste morgenmad, tog et bad og uploadede billeder fra de sidste par dage til Facebook. Ved middagstid kørte Heidi mig hen forbi postkontoret, hvor jeg hentede pakken, som min dejlige mor havde sent mig. Den bestod af fotos, kammerjunker, hjemmebagt kage, grønne frøer (slik), Kawasaki sko, en computermus og et dansk magazin. Skønt, skønnere, skønnest!
Ikke lang tid efter kørte Layne og jeg over til Melissa og Ernie i den modsatte side af byen, hvor vi skulle spise frokost sammen med dem og Natalie og Mark. Vi kom dog en halv time for sent, så Melissa var ved at putte drengene for en middagslur da vi kom, og Natalie og Mark kørte tilbage til huset 10 min. efter. Så Layne og jeg spiste hvad der var tilbage af den lækre asiatiske mad, med Ernie som den eneste underholdning. Det var hyggeligt nok, men efter en times tid kørte vi til the Fashion Show Mall, eftersom der intet var at lave. Vi måtte dog nøjes med at vindueshoppe, eftersom jeg havde glemt min pung derhjemme. Vi var i Forever 21, som var helt enorm, og bagefter i Abercrombie & Fitch, hvor jeg forelskede mig i cardigans til $60 - det er jo til at forveksle med danske priser!
Vi kom for sent hjem på grund af den tætte trafik på the Strip, så vi var lige hurtigt hjemme og vende, for at klæde om og sætte hår, før vi tog til Halloween-festen arrangeret af deres kirke. Vi var klædt ud som cowgirls - simpelt outfit med jeans, skjorte, støvler og hat. Først spiste alle sammen, hvorefter børnene gik rundt mellem de rummene i kirken for at prøve de forskellige aktiviteter, såsom ansigtsmaling, ballondyr osv.
Bagefter gik vi alle sammen udenfor, hvor de voksne havde parkeret deres biler og åbnet bagklappen og dekoreret dem, mens de sad foran dem med slik, mens børnene gik trick & treat fra bil til bil. Vores dekorerede bagklap var helt klart den flotteste! Det var en meget hyggelig event.


Bagklappen af vores bil, udsmykket med vores flotte græskar, og med Micah og Melissa til at dele slik ud.

Mike, Natalie, Mark, Ernie og little Ernie tog til en UNLV football-kamp, så Melissa blev og ventede på dem hjemme hos os. Hende og Melissa besluttede, at vi skulle tage en lille tur til U-Swirl, hvilket blev til en tur forbi U-Swirl (frossen yoghurt) , 7 Eleven (Slurpie) og Del Taco (mexicansk junk food). Vi prøvede at få Micah til at tage med, men hun insisterede på at blive hjemme. Det var dog rigtig hyggeligt, og trods den usunde mad er jeg glad for at jeg tog med :)

2 kommentarer:

Grethe,  31. oktober 2010 kl. 12.25  

Hej miss Sophie

Helt afgjort, jeres bagklap får et stort 6 tal:)En hyggelig tradition og en god måde at bruge kirken på. Vi er lige kommet hjem fra en dejlig weekend på sjælland

Mor,  31. oktober 2010 kl. 14.30  

Hej skat

Ingen tvivl - en flot dekoreret bagklap. Synes også det er en hyggelig kirkelig tradition.

Ville ønske jeg kunne smage en "frossen yoghurt"

Savner dig min skat <3

Send en kommentar