Homecoming parade

>> fredag den 8. oktober 2010

I dag har været den længste og mest skøre dag jeg længe har oplevet! Startede tidligt ud med en times cross country træning kl. 6 om morgenen, bare for at finde ud af, at jeg havde forstrukket en muskel. Blev hentet af Heidi, eftersom Shelby's bil ikke gad starte og blev nødt til at blive "jumpet" med strøm. Da jeg kom hjem blev jeg placeret i sofaen med morgenmad og en frossen pakke ærter til at holde mod musklen, og bagefter en varmedunk. Heidi lavede "dutch babies" pandekager til little Ernie, Caleb og mig, så jeg fik da set lidt til dem denne weekend. Efter morgenmad nr. 2 blev jeg sendt i badekaret med varmt vand for at få min muskel til at slappe af.
Da klokken blev lidt over ti kørte Heidi mig til skolen. Skulle rigtig have været der kl. 8, fordi vi dekorerede gymnastiksalen for homecoming dance i morgen, men på grund af min forstrakte muskel var jeg undskyldt. Dekorerede i to timer, hvorefter alle os juniors tog videre til Alyssa's hus efter et stop forbi Sonic, hvor vi færdiggjorde vores vogn til homecoming paraden. Efter to varme timer i solen, med musik, zumba og papirklips-pistoler blev jeg hentet af Heidi.
Nåede lige hjem i en times tid, som jeg brugte på at gøre mig klar. Klokken fire mødte vi alle op på skolen for paraden. På vejen derhen var jeg forbi Kady, som jeg låner højhælede af til festen i morgen. Homecoming paraden går ud på, at hver årgang og klub laver deres egen vogn, som de så bliver kørt rundt i. Juniors vogn var en spirit vogn, altså fulgte den festens tema "Arabian night". Vi skreg alle sammen som sindssyge, mens vi kastede slik til alle folkene i parken, som vi kørte forbi. Lærte da også lige et cheer-song!
Bagefter tog Katie og mig videre til Olive Garden, en italiensk restaurant, hvor vi mødtes med Shelby, Dena og andre fra cross country for at spise aftensmad. Det var en form for pasta party. Det var hyggeligt, og mad var der rigeligt af! Da vi havde spist tog Katie og jeg tilbage til skolen med Carrie, for at se the homecoming football game mellem Sunrise Mountain og Las Vegas. Sunrise Mountain er en splinterny skole, og stinker stort set i alle sportsgrene, så vi sparkede røv. Katie og jeg fik også købt ens football t-shirt med sloganet "We bust ours to kick yours!".
En pige skulle tage et billede af Katie, mig og de andre udvekslingsstudenter, men tabte det hele vejen ned gennem tribunen så det landede på asfalten nedenunder. På mirakuløst vis smadrede det ikke, og vi fik det til at virke nogenlunde igen. Men stadig surt. Der var også en eller anden idiot, som synes det var sjovt at hælde halvdelen af sin sodavand ud over vores gruppe. Så nu har jeg en klistret t-shirt og ulækkert hår, bvadr!


Vores junior parade, som fulgte homecoming temaet "Arabian Night".

Forresten var mit kamera helt tømt fra strøm, så Katie stod for at tage billeder i dag. Jeg får dem nok ikke før søndag, så jeg må lave en lang post med billeder, når folk endelig får dem uploadet til Facebook.
Jeg vil skynde mig at hoppe i bad og få klisteren ud af mit hår, og få noget is på min muskel. Jeg ved endnu ikke om jeg kommer til at løbe til vores meet i morgen, det kommer an på hvordan det går med mit ben. Kryds fingre for mig!


Mig med krigsmaling i ansigtet. GO WILDCATS!

3 kommentarer:

Mor,  9. oktober 2010 kl. 15.34  

Hej skat.

Hvor er det dejligt du sådan bliver "nurset" <3

Det har været en rigtig lang dag for dig med masser af gøremål og oplevelser - der er meget at rumme men mon ikke det gør dig glad indeni :-)

Jeg håber det bliver en kanon aften til "homecoming dance" - og så glæder jeg mig rigtig meget til snart at se en masse dejlige billeder.

Krydser fingre for at du bliver klar til løbet i morgen.

Love and miss you so much.

Kys og tanker fra Mor

Anonym,  9. oktober 2010 kl. 15.38  

Grethe skrev

Umhhhh, hvor Heidi forkæler dig, håber du bliver klar til løbet. Lige nu har du vist brug for en "Anne", tror din krop er lidt overanstrengt og trænger til hvile. Vi har gået en dejlig tur ved stranden i Ærøskøbing og spist medbragt mad der. Smukt efterårsvejr. Iaften stod menuen på friskfangede skrubber, dog ikke fanget af os:)

Anonym,  11. juni 2014 kl. 12.24  

Greetings! Very helpful advice within this post!
It is the little changes that will make the largest changes.
Thanks for sharing!

Here is my webpage online video marketing radio shows

Send en kommentar