Extreme Spirit Day

>> torsdag den 7. oktober 2010

Temaet i dag var Extreme Spirit, men eftersom mit udvalg af LVHS-tøj er temmelig begrænset, og fordi jeg intet rødt har, iførte jeg mig min nye, grå cross country t-shirt. Ikke det bedst egnede.
Student council pyntede op i 5., 6. og 7. time, hvor vi var undskyldt for vores oprindelige timer. Jeg gik dog til min 6. og 7. time som normalt, eftersom det er svært at indhente din klasse, hvis du misser bare én dag! Jeg tog vocab testen på The Crucible i American Literature H, og arbejde sammen med Brynn, den finske udvekslingsstudent Nora's kæreste. Han havde ikke terpet, så jeg - udlændingen - var totalt overlegen i en engelsk ordforråds-test. Stolthed!
I anledning af the homecoming dance på lørdag, havde vi en homecoming assembly i dag efter skoletid, så skole sluttede tidligere end normalt. En assembly er hvor de elever som vil, møder op i gymnastiksalen efter skole og så er der underholdning, tale etc. I dag stod programmet blandt andet på; lærerne dansede zumba, cheerleaderne havde en opvisning, to personer fra hvert klassetrin deltog i en leg og så videre. Det var fedt at opleve al den school spirit, og generelt bare deltage i et sjovt skole-arrangement. Dem har vi jo ikke rigtig nogen af i Danmark :)
Bagefter blev vi og ryddede lidt op, men Katie og mig skyndte os dog hurtigt videre til cross country træning. Emilee og Aaron udeblev fra træning og hjalp til med student council resten af dagen - forrædere! I dag trænede vi hurtighed på atletik-banen, hvilket er omtrent den hårdeste form for træning der findes! Vi løb i et tempo der var meget tæt på sprint, og i denne rækkefølge; 800 meter, 600m, 400m, 300m, 200m, 100m, 100m, 100m. De sidste seks runder var til at dø over, især fordi mit venstre ben er helt vildt ømt af en eller anden grund. Vi gjorde også 100 meteren om tre gange, fordi vores træner ikke var tilfreds. Efter omgang nr. 3 var hun dog helt vildt stolt af os :)

Efter at have fået et lift af Katie hjem, hoppede jeg direkte i bad og da klokken var halv 6 kørte Micah mig tilbage på skolen. Freshmen havde en barbeque fundraiser, som student council skulle komme til. Katie, Yessenia, random pige og mig hængte nogle skilte op og tog billeder ved skolens "L V H S" bogstaver, som blev super gode! Jeg venter kun på at Yessenia får dem uploadet, så jeg kan vise jer dem ;)
Efter vi havde spist noget billigt grillmad for kun $3, tog alle juniors i student council hjem til Katie, hvor vi skulle lave vores vogn til homecoming paraden i morgen færdig - efter en del forvirring, skal det lige siges. Der ventede Katie, Nichole, Jace og jeg så i en time på, at resten af juniorne dukkede op. Da de endelig kom, viste det sig, at vi alligevel ikke kunne få lavet noget på den i dag, så vi får ekstra ekstra travlt i morgen. Skønt!
Til slut kørte Katie's far os alle sammen hjem. Vi sad i vognen af hans truck, så vi blev godt gennemblæst - som Katie sagde: "The aircondition is really good out here."

I morgen er det "staff development day", hvilket betyder INGEN SKOLE! Men der bliver ikke noget med at sove længe, næh nej. Klokken 6 er der cross country træning, kl. 8 begynder student council at dekorere for homecoming dance (hvilket kommer til at tage timevis), og om aftenen skal jeg med nogle andre fra cross country ud at spise pasta - kulhydrater til lørdags meet, folkens!


Billeder kommer så snart folk får dem uploadet til Facebook.


P.S. Jeg har nu topkarakterer i alle mine fag, altså A's hele vejen rundt! Juhuu :D

3 kommentarer:

Sarah-Sofie,  8. oktober 2010 kl. 06.04  

Whoo er der en der hedder Jace, haha xD
TMI.............. <3<3

Du lyder bare sååå heldig, gid det også var sådan i Danmark :D

Anonym,  8. oktober 2010 kl. 13.37  

Grethe sagde

Du er en 12er. Det er bare så flot miss Sophie, men du arbejder også for det og har fortjent det

Mor,  8. oktober 2010 kl. 14.08  

Hej skat

Du har al mulig grund til at være stolt af dig selv - dine testresulateter, dine karakterer og dine læreres kommentarer er så flotte. Du fortjener det for din flid og dygtighed - du gør mig så stolt <3

School spirit ville være en god ting i danske skoler - kan huske at det er noget af det du har talt meget om INDEN du tog afsted - nu oplever du det selv på nærmeste hold.

Og husk hvad vi talte om i morges - find en massør og få løsnet de muskeler op på min regning - ellers giver det pludselig bagslag.

Håber vognen når at blive klar til paraden - og håber der er nogen til at tage billeder :-)

Love and miss you so much <3

Send en kommentar