Pack the Gym & Fill the Field

>> torsdag den 21. oktober 2010

Den første halvdel af skoledagen tilbragte jeg med at være træt, sløv og i trist humør, alt i mens jeg var utrolig ufokuseret. Det var virkelig en øv-bøv morgen for mig, andet er der ikke at sige om det. Det blev dog bedre i zoology, da jeg havde Katie at snakke med. Fik jeg nævnt, at jeg ikke rigtigt snakker med nogen i mine tre første klasser?
Cross country træningen i dag var fokuseret på hurtighed i stedet for distance, og selvom ruten var forholdsvis kort, så var det hårdt - specielt fordi jeg var utrolig træt, og mine ben begyndte at gøre ondt igen. Det gider ikke gå væk...
Efter træning blev satte jeg mig ind i gymnastiksalen og lavede lektier i en time, fordi vi er nødt til at komme til de to sportsarrangementer i eftermiddags. Der var Volleyball Pack the Gym og Soccer Fill the Field.
Da klokken blev fire startede volleyball kampen mellem vores Varsity team og Sierra Vista. De to damer ved indgangen var virkelige nogen bitches, de bare skældte student council ud for mangel på ID eller spirit-tøj (tøj i skolefarver). En af dem var endda lærer. Tak skal i have for nogle ubehagelige personligheder! Jeg sad sammen med Katie og nogle af de piger vi spiser frokost sammen med. Rigtigt skulle vi være en halv time til hvert arrangement, men Katie og jeg endte med at bruge en hel time på at se på volleyball i stedet.
Er lidt ærgerlig over, at jeg ikke får mulighed for at spille volleyball herovre. Det ser helt vildt fedt ud, i sær når de hopper op og smasher! Men ak ja, sådan er livet jo.

Blev hentet af Mike kl. 5, hvorefter jeg spiste lidt aftensmad. Derefter satte jeg mig op på mit værelse og lavede lektier resten af aftenen. Mike og Heidi havde åbent hus for nogle vigtige mennesker, og jeg var ikke rigtigt i humør til at tage fint tøj på og gå igennem alle de amerikanske høflighedsfraser, så jeg blev oppe på 1. sal i mit løbetøj.
Fik lavet min historieopgave, men mangler stadig en del af min matematik. Min algebra 2 klasse er skifter mellem at være nem og at være indviklet. Når der kommer for mange ordforklaringer ind i det, begynder det at blive irriterende.
Jeg må hellere stoppe for i dag - det er sent, jeg skal tidligt op og jeg har været fuldstændig udkørt hele ugen.

Godnat Las Vegas, godmorgen Danmark!

3 kommentarer:

Anette,  22. oktober 2010 kl. 01.15  

Det er jeg sgu ked af at høre, Soffe. Håber i morgen er bedre. Det er helt fint ikke at gide at være social, alle elsker dig uanset hvad. x3
ELSK FRA DANMARK!

Mor,  22. oktober 2010 kl. 12.35  

Hej skat.

Alle har lov til at have en dårlig dag - også dig. Dagen i morgen bliver bedre - promise you. Og så er det snart weekend. Fokuser på det - vi skal skype på søndag - glæder jeg mig rigtig meget til.

Love you so much <3

Anonym,  22. oktober 2010 kl. 12.47  

Grethe sagde

Nogle dage føles som om man slet ikke skulle være stået ud af sin varme seng. Heldigvis plejer det at gå over efter en dag.

Send en kommentar