Pasta party & Gatorpong

>> torsdag den 28. oktober 2010

I dag var det officielt den sidste dag i det første semester, hvilket betyder at første del af vores karkater er fastslået og midterms er ovre. Jeg havde 1st Quarter test i U.S. History H i dag, og derefter en ordforrådstest i American Literature H. Førstnævnte gik forholdsvist godt, og sidstnævnte gik strålende. Jeg arbejdede sammen med Eva på ordforrådsprøven (ja, vi må arbejde sammen i prøverne i den klasse!), og eftersom vi blev hurtigt færdige, brugte vi den sidste halve time på at spille Dot Boxing i min notesbog. Jeg vandt - selvfølgelig :P
Vi nåede kun lige at varme op og strække ud til cross country, da vores træner uddelte nogle papirer og derefter sendte os hjem for at slappe af. Shelby og jeg blev dog i et stykke tid, hvor vi spillede Wall Ball med Jakob, Lino og Kaden. Bagefter kørte vi hjem forbi mig, hvor jeg smed mine ting og hev pungen frem, og derefter gik vi på jagt efter 4-liters flasker med Gatorade. Vi måtte gennem hele 3 supermarkeder, før vi fandt hvad vi ledte efter! Det var dog rigtig hyggeligt, og jeg fik da også købt en ny hårspray, eftersom min anden er gået i stykker.
Da jeg kom hjem slappede jeg bare af og snackede lidt på nogle tortilla-chips med den lækreste hummus. Layne har forresten fundet mine fodboldstøvler i min størrelse i en butik en halv times tid herfra - forhåbentlig kan vi få dem hentet i morgen.


Katie og jeg som danser en sejrsdans efter to vellykkede skud. Og Ryan som står ved sidden af og smiler pænt til kameraet.

Mødte op hos Shelby ved 6tiden, hvor vi straks gik i gang med Gatorpong; Reggie & Shelby vs. Lino & mig. Lino og jeg vandt - selvfølgelig - og efter endnu et spil, var alle endelig mødt op og vi gik i gang med pastaen. Vi sad rundt om et bål ude i haven og spiste og snakkede, hvilket var smadder hyggeligt. Efter at have siddet der i en del tid, gik vi ind og spillede noget mere Gatorpong. Som sagt havde Shelby og jeg været ude og købe Gatorade ind tidligere på dagen, fordi ingen havde sagt, at de tog Gatorade med, men det viste sig alligevel at alle medbragte det. Så vi har endda nok tilovers, til at vi kan tage det med til vores meet i morgen.


På vej op ad American Beauty og mod ørkenen ved motionscenteret. Piggy-back-ride!

Senere på aften, da et par stykker var taget hjem, drog vi op i ørkenen op mod bjergene, for at tage team-billeder med Vegas i baggrunden - ligesom vi gjorde til det sidste pasta party hos Shelby. Vi var Shelby, Katie, Ryan, Lino, Dena, Jakob, Reggie og Kadin som var oppe i ørkenen. Hyggelig gåtur, hyggelige billeder og ikke mindst hyggelige mennesker - jeg kommer virkelig til at savne cross country!
I morgen er det Regionals, altså vores chance for at kvalificere os til State. Vi må håbe på, at jeg løber bedre end jeg har gjort de sidste to uger, og at jeg har udviklet nok benmuskler henover de sidste to måneder, til at slå min PR ("personlige rekord"). Det er nu det gælder - planlægger at give den alt hvad jeg har i morgen, og så kan jeg altid falde om af træthed når jeg har krydset mållinjen. Holds jeres fingre krydsede for os!


Efter vi ankom til vores destination i ørkenen. Fre venstre mod højre; Jakob, Dena, mig, Reggie, Shelby og Lino.

3 kommentarer:

Anonym,  29. oktober 2010 kl. 00.15  

Grethe sagde

Det bliver spændende, jeg ved du gør dit bedste og så kan man ikke mere. Det bliver underligt at stoppe med cross country. I har haft mange gode timer. Godt at Layne fandt dine støvler, så nu må du lige vise dem nogle gode danske tricks

Camilla Holm 29. oktober 2010 kl. 03.51  

Nej, nej, nej... Du har helt misforstaaet. Der maatte kun loebe 7 piger paa Varsity holdet igaar til vores meet. Foerst loeb der 7 Saints Varsity drenge og alle Varsity drengene havde 25 minutter til at loebe. Varsity pigerne havde 30 minutter.

Jeg aner ikke noget om TCIS og States. Det var igaar hvor skolen vi loeb paa havde bestemt at der kun maatte loebe 7 Varsity piger og 7 Varsity drenge. Resten skulle loebe paa JV :)

Mor,  29. oktober 2010 kl. 22.39  

Hej skat

Dejligt at Layne fandt nogle støvler i din størrelse - nu må vi se om der er mål i dem :-)

Lyder hyggeligt med bål i haven. Du har haft rigtig mange gode timer sammen med vennerne fra XC - håber I kan holde lidt sammen selv om du skifter sportsgren.

Og så har du gennemgået en personlig udvikling igennem træningen - din viljestyrke og dit gåpåmod overfor nye udfordringer er fantastisk.

So proud of you <3 Elsker dig <3

Send en kommentar