Om præcis 1 uge...

>> fredag den 6. august 2010

...sidder jeg i flyet på vej mod New York. Om en uge oprinder dagen, som jeg har ventet på i over et år. Det er en underlig tanke, som giver sommerfugle i maven, og jeg både glæder og gruer mig.
Siden sommerferien begyndte føles det som om tiden bare er fløjet afsted. Jeg kan huske alt hvad jeg har lavet i løbet af sommeren, som var det i går. Det er helt uvirkeligt, at jeg kun har en uge tilbage i Danmark, og at jeg snart skal forlade landet i 10 måneder.
Jeg føler mig både spændt og skræmt på én og samme tid. Jeg gruer for at skulle sige farvel til min familie og mine venner, men på samme tid kan jeg ikke vente til min udveksling begynder.
Jeg er sikker på det bliver et fantastisk år i mit liv, og jeg er utrolig taknmmelig til alle for at have hjulpet og støttet mig, og ikke mindst min mor, som har gjort det muligt for mig at opfylde min drøm!

De næste to dage skal bruges på at få pakket en del af min kuffert, så jeg får et nogenlunde overblik over hvad jeg skal have med, og hvad jeg mangler. På søndag skal jeg mødes med Andrea Barr fra Canada, som er på udveksling i Danmark i år, og som jeg har skrevet med i næsten 8 måneder :D
Onsdag den 11. august holder jeg en lille afskeds-tamtam for venner og familie om aftenen, og fredag morgen siger jeg så farvel til de nærmeste i lufthavnen og drager mod USA.

6 dage, 22 timer, 56 minutter og 7 sekunder til mit fly mod New York letter!

3 kommentarer:

Thomas i USA 10/11 7. august 2010 kl. 17.32  

Kan huske da du sagde de var 4 måneder igen.. :) tiden går hurtigt :D

Maria Schøsler 12. august 2010 kl. 00.39  

Hej Sophie :) Det er for vildt at tænke på det er nu ! Håber alt det bedste for dig! :)

Betina M 12. august 2010 kl. 09.01  

Det er en hård verden derovre. Blot pas på dig selv.

Send en kommentar