Første træningsdag

>> mandag den 23. august 2010

I dag var så min første træningsdag på Las Vegas High's cross country team. Vi mødtes alle sammen kl. 8 mellem skolens fodbold- og baseball bane. Fik snakket en lille smule med de andre på holdet inden trænerne kom, men ikke nok til at huske ret mange navne.
Vi startede med at løbe to runder rundt om tre sportsbaner, hvorefter vi strækkede ud. Efter det var det ellers ud at løbe langs Hollywood Avenue, som synes at fortætte i al uendelighed. Det var kun 30 grader, så det var ikke så varmt som det normalt er om morgenen her - men stadig alt for vamt til at løbe udendørs efter min mening. Havde sidestisk da vi nåede halvvejs, og på den sidste halvdel af turen havde jeg bare lyst til at lægge mig ned og dø. Det er det hårdeste jeg nogensinde har prøvet!
Da vi kom tilbage synes en af trænerne, at der var nogle, som ikke havde løbet godt nok til, så vi fik 10 gange spurt for. Da jeg havde løbet to sagde træneren dog, at jeg ikke behøvede fordi det var min første dag. Pyha. Der var to som brækkede sig da vi nåede til sprinten!
Da vi var færdige snakkede trænerne lidt om at vi skulle begynde at løbe klokken to om eftermiddagen fra på onsdag, hvilke slags trøjer vi ville have (hættetrøjer eller langæmede) og at vi skulle lave noget fundraising snart. Og så mindede de os også lige om, at de ville have os til at lave 100 armbøjninger og 100 mavebøjninger derhjemme inden næste træning (i morgen). Amerikanerne er virkelig hardcore, når det gælder sport!
Shelbi sagde at jeg løb på samme niveau som varsity-pigerne, så det er super at høre :)

Vi var færdige efter cirka en halvanden time, hvor Heidi kom og hentede mig, hvorefter vi sluttede os til Layne i motionscenteret. Jeg trænede bare med vægte, siden jeg var for træt til at lave nogen som helst form for cardio resten af dagen. Bagefter tog vi hjem, hvor jeg spiste morgenmad og slappede lidt af. Layne fik besøg af nogle veninder fra kirken, fordi de skulle holde møde, så jeg tog med Heidi, som skulle køre en gammel dame frem og tilbage, kaldet 'Crazy Chris'. Hun var virkelig... speciel, lad os sige det sådan. Vi skulle egentlig have været på biblioteket, men det nåede vi ikke, fordi ham der skulle reparere airconditionen kom. Det viste sig, at det var Mike som havde vendt alle stikkontakterne på 'off', haha.

Om aftenen kørte Heidi, Layne og mig til en af de mange strip malls her i området, hvor Layne og jeg smuttede i Dollar Tree, hvor alt kun koster én dollar, og bagefter i Kohl's, en skøøøøn tøjbutik. Jeg fik købt mig en sports-bh, løbeshorts, en t-shirt med UNLV-print (University of Nevada Las Vegas) og en pæn sort trøje med 3/4 ærmer. Det dyreste indtil videre, men sportstøj er jo som regelt dyrere. Så nu har jeg et splinternyt løbe-outfit til i morgen tidlig!
Vi spiste aftensmad da vi kom hjem, og Claire havde åbenbart lavet en aftale med Heidi om at faste, selvom Heidi brød deres aftale om eftermiddagen. Så Claire brugte resten af aftenen på at spise-spise-spise, haha. Efter at have set lidt af filmen Australia sammen med Mike, satte Heidi, Mike, Claire, Layne og mig os ned og spillede Apples to Apples, mens vi spiste popsicles. Elsk på det!

Klokken er kun lidt over ti, men jeg er utrolig træt, så vil lige smide dagens billeder ind på bloggen og derefter hopper jeg på hovedet i seng.



4 kommentarer:

Anonym,  24. august 2010 kl. 06.02  

Cross Country er hårdt, hva? Ligesom jeg sadge på facebook med tiden det ville ikke være så hårdt. Jeg savner alle min løbe træning dage. Det er godt at du er ligesom varsity, hvis du løber med varsity måske du kan får et 'letter' det kunne være super.
Kohl's er et super smart butik. Man kan køb næsten alting derind. Næsten alle min tøj er fra Kohl's (uden min tøj jeg har købt i H&M og fik fra familien)

Det er meget spandede at læse dit blog!

Sophie 24. august 2010 kl. 22.10  

Ja, håber det bliver nemmere med tiden. Hvad mener du med at få et 'letter'? Det har jeg ikke hørt før. Er helt enig, Kohl's er en skøn butik! Er glad for at du synes det er spændende, det er dejligt at vide at der er nogle som følger med :)

Mor,  25. august 2010 kl. 01.24  

Ingen tvivl om at amerikanerne går op i sport - du er godt nok sej - respekt min skat. Hvis du fortsætter i det tempo, ender det jo med at du vejer mindre, når du kommer hjem :-) Fik du så lavet arm og mavebøjninger ?
Tror måske at Mike er blevet mobbet lidt :-)
Lyder super med dine sportstøjindkøb - der skal noget til, når man er så aktiv, som du er.

Melissa 25. august 2010 kl. 19.31  

Åhh! Du tar alltid så fine bilder :) Virker som du har det super der borte i Las Vegas, ikke så langt unna meg heller : D

Vel, telefonen min var ikke så veldig dyr, betalte 300 dollar for den, og da var det inkludert unlimited text and phonecalls for en måned. Pretty cheap :)

Send en kommentar