Las Vegas Premium Outlets

>> tirsdag den 24. august 2010

Her til morgen kom Heidi ind på mit værelse, og spurgte om jeg ikke kunne tage med hende hen på Eldorado og mødes med rektoren. Der var åbenbart sket en misforståelse ved zone variance-proceduren, så Eldorado havde benægtet den. Vi fik heldigvis overbevist rektoren om at lade mig gå og acceptere min zone variance, men kun fordi jeg allerede var begyndt at træne cross country - ellers havde hun ikke villet lade mig gå!
Efter den nervepirrende start på dagen, tog jeg til cross country træning, hvor jeg ankom et kvarter for sent pga. mødet på Eldorado. Mens de andre strækkede ud, løb jeg de to opvarmningsrunder rundt om sportsarealerne, og bagefter tog vi ud at løbe rundt i området. Vi trænede bakker i dag, hvilket var hårdt, men vi løb ikke så langt som i går, så det var fint nok. Glæder mig dog ikke til at skulle løbe på dagens varmeste tidspunkt i morgen, i 40 graders hede, nådesløs solskin og uudholdelig tørke. Ugh!

Efter at have slappet af i et par timer derhjemme, samt 'cannet' pærer (hvor du koger pærerne, piller skrællen af og putter dem i dåser, så de kan holde sig vinteren over), kørte Heidi, Layne, Sam (Layne's veninde) og mig til Las Vegas Premium Outlets, hvor vi shoppede lidt. Jeg fik kun købt en lang nederdel til kirkebrug, men det var fint nok. Mangler dog stadig at få købt nogle t-shirts til når skolen starter, men vi skal til Fashion Show Mall og shoppe på torsdag. Spiste mit første fast food måltid i dag, hvilket bestod af en slags italiensk sammenrullet pizza. På vejen hjem kørte vi forbi Luv-it og fik en smule is til dessert.

1 kommentarer:

Mor,  25. august 2010 kl. 02.04  

Godt at det hele gik i orden, så Las Vegas Highschool er DIN skole fra på mandag - bliver rigtig spændende.

Fastfood og is - lyder hyggeligt. Og det med pærerne var måske noget, jeg skulle prøve :-)

Send en kommentar