Planer for weekenden

>> lørdag den 21. august 2010

Stod tidligt op og cyklede en tur rundt i området med Heidi, hvilket tog lidt over en time. Hvis man vil motionere udendørs bliver man nødt til at stå helt vildt tidligt op her, medmindre man vil smelte.
Da vi kom tilbage tog jeg med Heidi til noget 'food produce', hvor du bestiller en kurv med en masse friske varer til en billig pris, og så henter den på et udendørs areal. Rigtig skulle Micah have været taget med hende, men Heidi troede ikke hun var stået op, så hun spurgte om jeg ikke kunne tage med i stedet for. Da vi så kom derhen, ankom Micah kun få minutter efter os. Har aldrig set noget a lá det, så det var et interessant syn.

Rigtigt skulle Layne, Claire, Jake (Claire's kæreste, som har overnattet her de sidste to dage) og mig have mødtes med Melissa og hendes familie for at spise morgenmad på Hash House A Go Go (hash betyder bagt kartoffel, bare rolig), men eftersom alle var stået for sent op, blev det rykket til frokost. Hvilket passede mig fint, for ville gerne i bad før vi tog af sted, hvilket jeg ikke ville kunne have nået, hvis det var morgenmad. Så det passede mig fint.
Vi har hver fået to huspligter, som skal være gjort inden weekenden er omme - jeg skal støvsuge trappen og feje terrassen. Fejede terrassen for en times tid siden, og var nær ved at dø af hede!


1 kommentarer:

Mor,  22. august 2010 kl. 11.04  

Du er så energisk og fyldt med energi - tidligt om morgenen :-) kniber mig selv i armen :-)))

Dejligt at I deles om huspligterne !

Send en kommentar