Morgengymnastik

>> onsdag den 18. august 2010

I dag stod Layne og mig tidligt op, for at tage med Heidi til en times yoga i recreation centeret, hvorefter Layne og mig brugte en times tid på styrketræning og cardio. Det var en smule anstrengende, men dejligt forfriskende og helt klart en skøn måde at starte dagen på :)
Layne og mig havde nogle timer herhjemme ved middagstid, hvor vi bare slappede af og spiste lidt morgenmad, mens Heidi tog ind til byen. Om eftermiddagen hentede Heidi os, hvorefter vi kørte hen til et hospital, hvor jeg fik foretaget en undersøgelse af en læge for $35, hvilket skal gøres for at jeg kan deltage i skolesport herovre. Bagefter tog vi i en at&t butik, hvor vi spurgte hvad den bedste løsning for mig ville være med hensyn til mobil, plus Layne fik en ny mobil, fordi hun mistede sin gamle - hvilket hun har en vane med at gøre, har jeg hørt xD
Efter det kørte vi Layne hen til hendes violin-time, hvor Heidi og mig blev og ventede imens. Det er en privat lærer hun har, så det var hjemme hos hende, og hun havde den mest nuttede killing. Jeg sad og holdte den mens vi ventede, og den sov næsten i al den tid vi var de. Efter det var vi en tur i Borders, en boghandel - og nej, jeg købte ikke noget :P Min værtsfamilie har masser af bøger, og de har flere gode, som de har anbefalet mig allerede.


Min værtsmor Heidi og min værtssøster Layne.

På vej hjem hentede vi Melissas ene søn, Caleb på 5 år, fordi hun var blevet syg og gerne ville have os til at passe ham. De bor i den nordvestlige del af byen, mens vi bor i den nordøstlige del, og det tager over ne halv time at køre fra øst til vest! Aftensmaden endnu engang en hyggelig affære, og bagefter satte Layne, Caleb og mig os ned og så Narnia - dog ikke hele filmen, for Caleb skulle i seng før halv ni. Han er ret genert, men fik faktisk snakket lidt med ham. Han er virkelig bedårende :)
Her til aften havde vi 'family prayer', hvilket blev mere a lá familieplanlægning for hvad vi skal resten af ugen. De havde lidt delte meninger om hvad vi skulle, så jeg er ikke helt sikker på hvad det endte op med. I morgen skal jeg med Heidi hen og hjælpe til i 'Opportunity Village', som er et læseprogram for mentalt handicappede voksne, som hun selv startede. Plus jeg får svar fra Las Vegas High School om de vil tage mig i morgen, så det bliver spændende!

Er utrolig øm i mine arme og også lidt i mine ben efter to dages styrketræning i træk, så i morgen tager jeg en pause og dyrker noget cardio i familiens garage, hvor de har et løbebånd og en trappe-maskine. Tog mit kamera med rundt i dag, så her er nogle flere billeder fra nabolaget.




Smukt, ikke sandt? Som sædvanlig kan resten af billederne findes på Facebook ;)

2 kommentarer:

Mor,  19. august 2010 kl. 12.41  

Fantastiske stemningsfulde billeder - kan godt forstå at det var kærlighed ved første blik.

Har lidt svært ved at forstå at du har været i Borders UDEN at købe noget :-) men lur mig om ikke der kommer noget i kurven ved næste besøg :-)

Så er du kommet i gang med at motionere - dejligt. Og snart er det cross country du skal i gang med.

Og så har jeg lagt mærke til noget : du er tidligt oppe de fleste dage :-)

cille 19. august 2010 kl. 13.16  

fed blog! eftersom jeg selv prøver at komme på udveksling til USA næste år med explorius, vil jeg da lige blive fast læser af din blog :)

Send en kommentar