Første dag i Vegas

>> tirsdag den 17. august 2010

I dag var min første officielle dag i Las Vegas. Heidi sagde i går, at jeg bare skulle sove længe i dag, for at indhente min søvn, så jeg stod op ved 11tiden, efter at have vågnet flere gange i løbet af natten på grund af jetlag. Spiste morgenmad sammen med Layne, og bagefter gik vi en tur rundt i nabolaget ved middagstid, hvor jeg fik taget nogle billeder af området. Det var helt utrolig varmt og det blæste en del - normalt ville det hjælpe på varmen, men her er luften så varm, at det gør det nogen forskel.
Jeg elsker udsigten vi har her over byen, og så med Freshman Mountain bagved. Det er så utrolig flot - jeg tror det er kærlighed ved første blik!

Om eftermiddagen hentede Heidi Layne og mig og satte os af ved Hollywood Recreation Center, som fungerer som et motionscenter. Købte mig et månedskort for kun $10, hvilket er helt utroligt billigt! Jeg løb 20 minutter på løbebåndet, 15 minutter på en trappe-halløj og bagefter viste Layne mig hvordan man brugte vægtene. Vi var der i en time, og det var virkelig skønt at få motioneret efter så mange dages inaktivitet. Layne tog en oversigt med aktiviteter med hjem, og hun sagde at vi bare kunne tilmelde os hvis jeg havde lyst. Det skal selvfølgelig koordineres med skole osv, men måske?
Min områderepræsentant, Zapphora, kiggede forbi kort før aftensmaden, hvor hun snakkede med mig om min udveksling indtil nu, og gav mig et katalog med fag og et atletik-blanket, som skal udfyldes af en læge, så jeg kan deltage i skolesport.
Heidi og Mike havde tre missionærer over til aftensmad, hvilket var utrolig interessant, da de havde været mange steder i verden. De blev alle meget overraskede over, at jeg aldrig har smagt peanut butter, så Heidi tog noget fra køleskabet og fik mig til at smage - meget klistrende og svært at synke, og smagen er underlig. Her til aften strækkede Heidi, Micah, Layne og mig ud til et program kaldet Classical Stretch, hvilket de gør regelmæssigt.

Fik forresten tilladelse af Heidi til at lægge billeder ud her på bloggen, så her er de, som lovet.








Venter i spænding på at høre fra Las Vegas High School på torsdag, om de vil have mig eller ej.
Jeg krydser fingre!

1 kommentarer:

Mor,  17. august 2010 kl. 23.23  

Hvor lyder det altsammen spændende skat - jeg er så utrolig glad på dine vegne.

Send en kommentar